Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś miał taką sytuację że zwrócił towar sprzedającemu sprzedawca przekazał zwrot do allegro a allegro wysłał email z informacją że zwrot środków został zlecony a na koncie nie mam tych środków. Płacone było blikiem. Może ktoś miał podobną sytuację
Były takie sytuacje ale często kupujący, płacący przeoczyli zwrot, ale podaj o jaki zwrot chodzi a nasz moderatorki (piękne)🤗 sprawdzą: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ nie @katarzynab1712 🤗
szalowa i szalona 🤣
Witam
Mam taką samą sytuację, sprzedający zlecił zwrot środków, allegro twierdzi że je mi zwrócona a ja do chwili obecnej pieniędzy nie zobaczyłem. Dotyczy zamówienia 3b696f50-9012-11ed-b604-2bd6f21370a5 Swrdecznie proszę o pomoc
@cinek891111 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂 Sprawdzę czy zwrot od sprzedającego zaksięgował się poprawnie.
@cinek891111 dziękuję! Zwrot zaksięgował się poprawnie i powinien być widoczny na koncie powiązany z BLIKiem, poprosiłam o wysłanie do Ciebie w wiadomości e-mail potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł skontaktować się w tej sprawie z bankiem.
Poczekaj proszę na wiadomość od nas.
Byłem w banku i sprawdzali i nie ma na moim koncie zwrotu tych środków
@cinek891111 mam w takim razie nadzieję, że dzięki potwierdzeniu uda się to wyjaśnić, ponieważ w systemie wszystko wygląda prawidłowo. Na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość, wkrótce otrzymasz potwierdzenie tego zwrotu.
Można też prosić o wysłanie potwierdzenie zwrotu środków kolejnego zamówienia nr
db0ba2f0-a654-11ed-bd15-0bec3b739b48 taka sama sytuacja tylko z dzisiaj
@cinek891111 faktycznie, taka sama, ponieważ u nas w przypadku zwrotu za to zamówienie również wszystko wygląda ok. Poprosiłam o wysłanie do Ciebie również tego potwierdzenia.
@cinek891111 przesłaliśmy do Ciebie potwierdzenia obu zwrotów w wiadomości e-mail, w sprawie nr 31288009. Mam nadzieję, że dzięki temu odnajdziesz zwrot na koncie.
Witam
Mam taką samą sytuację, sprzedający zlecił zwrot środków, allegro twierdzi że je mi zwrócono a ja do chwili obecnej pieniędzy nie zobaczyłem. Dotyczy zamówienia 3b696f50-9012-11ed-b604-2bd6f21370a5 Serdecznie proszę o pomoc
@dentus3 w tym przypadku sytuacja jest inna, zwrot od sprzedającego nie księguje się poprawnie, chociaż faktycznie został zlecony. Poprosiłam o wysłanie wiadomości do sprzedającego wraz z instrukcją jak poprawnie zlecić zwrot wpłaty, mam nadzieję, że to pomoże wyjaśnić sprawę i wkrótce otrzymasz zwrot wpłaty.
Serdecznie dziękuję za pomoc i mam nadzieję na rychłe zakończenie sprawy bo ciagnie się już bardzo długo. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.
Dentus3