Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam telefon na raty 0, po otrzymaniu go okazało się że sprzedający wysłał telefon niezgodny z opisem (miał być nowy, dostałam używany). Telefon chce zwrócić i oczekuję zwrotu pieniędzy. Jak będzie wyglądać ta procedura? Pieniądze zostaną wtedy zwrócone na konto banku? A jak wygląda sytuacja z umową kredytową? Czy zostanie automatycznie rozwiązana? Kredy w Credit Agricole.
@eve2002 w momencie kiedy sprzedający zleci zwrot pieniędzy przez nasz system, to wpłata trafi na rachunek powiązany z płatnością - czyli na rachunek umowy ratalnej. Status zwrotu środków możesz sprawdzić kontaktując się z Pożyczkodawcą, w przypadku Credit Agricole - pod numerem 19 019.
Czy w takim razie zwracając towar do sprzedającego, mam podać numer konta na które miałam dokonywać spłat kredytu?
@eve2002 nie ma takiej potrzeby, jeśli sprzedający zleci zwrot przez nasz system, to płatność automatycznie zostanie zwrócona na rachunek powiązany z umową ratalną - jeżeli sprzedający nie będzie mógł zlecić zwrotu przez system, to najprawdopodobniej wtedy poprosi o podanie numeru rachunku. Informacje o tym jak wygląda zwrot produktu kupionego na raty, przeczytasz w tym artykule. 😊
@eve2002 jeżeli miałby być to zwrot na inne konto niż na umowie kredytowej to tak, ale na taki zwrot musielibyście się dogadać.