anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towarów wpłata

atena-75
#8 Zapaleniec#

Witam zwróciłam towar użytkownikowi Janexnet i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający twierdzi, że przekazał pieniądze na mój rachunek allegro - ale sprawdziłam w rozrachunkach: zgodnie z linkiem poniżej i nic do mnie nie wpłynęło - co dalej zmam zrobić? Na moje konto bakowe w lipcu również nic nie otrzymałam

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!

pozdrawiam 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@atena-75 a jak było płacone za zamówienie i czy dostałaś maila od allegro że sprzedawca dokonał zwrotu ?

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

atena-75
#8 Zapaleniec#

moja Zapłata za towary nastąpią przez serwis allegro, odesłałam 2 z całej paczki towarów samodzielnie na adres zamawiającego paczką poleconą. zapomniałam załączyć formularza zwrotu dlatego dosłałam go mailowo. Od sprzedającego otrzymałam informację że przelew został wysłany do mnie na podane konto bankowego 17 lipca lub przez rozrachunki allegro i jest na moim koncie. ale po sprawdzeniu wpływów na konto z całego lipca kwoty 70 pln nie było. Prosiłam o przesłanie w takim razie bankowego potwierdzenia zwrotu ale nie dostałam odpowiedzi już na moje maile od około 2 tygodni

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@atena-75 Jakby przelał to Allegro powiadomi cię mailem.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@atena-75  Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa zapytaj sprzedającego o pieniądze i jeśli sprawa się szybko nie wyjaśni, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień.

oznacz moderatorów

atena-75
#8 Zapaleniec#

dziękuję za informacje - postąpiłam zgodnie z instrukcją i przesłałam wiadomość do sprzedającego

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No i zobaczysz, że za 2-3 dni odzyskasz pieniądze. Dyskusja to najlepszy sposób na zdyscyplinowanie niesfornych sprzedawców, prawda @konto zamknięte ? 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, wiesz, wszystkie dyskusje jakie miałam były na zasadzie "nie odebrałem paczki z paczkomatu, czy mogę prosić o ponowną wysyłkę" 

Czekam na tą, którą mi obiecałaś, zobaczymy czy mnie zdyscyplinujesz 😁

oznacz moderatorów