Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zwróciłam towar użytkownikowi Janexnet i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający twierdzi, że przekazał pieniądze na mój rachunek allegro - ale sprawdziłam w rozrachunkach: zgodnie z linkiem poniżej i nic do mnie nie wpłynęło - co dalej zmam zrobić? Na moje konto bakowe w lipcu również nic nie otrzymałam
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!
pozdrawiam
@atena-75 a jak było płacone za zamówienie i czy dostałaś maila od allegro że sprzedawca dokonał zwrotu ?
Kupujący otrzyma zwrot środków:
moja Zapłata za towary nastąpią przez serwis allegro, odesłałam 2 z całej paczki towarów samodzielnie na adres zamawiającego paczką poleconą. zapomniałam załączyć formularza zwrotu dlatego dosłałam go mailowo. Od sprzedającego otrzymałam informację że przelew został wysłany do mnie na podane konto bankowego 17 lipca lub przez rozrachunki allegro i jest na moim koncie. ale po sprawdzeniu wpływów na konto z całego lipca kwoty 70 pln nie było. Prosiłam o przesłanie w takim razie bankowego potwierdzenia zwrotu ale nie dostałam odpowiedzi już na moje maile od około 2 tygodni
@atena-75 Jakby przelał to Allegro powiadomi cię mailem.
@atena-75 Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa zapytaj sprzedającego o pieniądze i jeśli sprawa się szybko nie wyjaśni, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień.
dziękuję za informacje - postąpiłam zgodnie z instrukcją i przesłałam wiadomość do sprzedającego
No i zobaczysz, że za 2-3 dni odzyskasz pieniądze. Dyskusja to najlepszy sposób na zdyscyplinowanie niesfornych sprzedawców, prawda @konto zamknięte ? 🙂
@xyz96, wiesz, wszystkie dyskusje jakie miałam były na zasadzie "nie odebrałem paczki z paczkomatu, czy mogę prosić o ponowną wysyłkę"
Czekam na tą, którą mi obiecałaś, zobaczymy czy mnie zdyscyplinujesz 😁