Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem sprzęt kótry okazał się wadliwy i teraz pytanie. Czy zwróić go sprzedawcy bez podania przyczyny wykorzystując możliwość zwrotu 14 dni. Czy poinformować o przyczynie zwrtou.
Dodam że sprzęt został rozpakowany. A pytanie wynika z powodu iż raz już zakupiłem wadliwy sprzęt, sprzedajacy odesłał mnie do wypełniania formularza reklamacyjnego ( więcej, uciązliwych kroków do wykonania, dłuższy czas posiadania sprawnego przedmiotu ), nie wiem czy to standardowa procedura, czy tylko u tego sprzedawcy.
Jestem za tym zeby skorzystać z 14dni i poinformować ale chyba te dwie rzeczy sie wykluczają?
Jak sprzęt jest wadliwy to reklaamcja a nie zwrot, ponieważ przy zwrocie sprzedający może Ci obniżyć kwotę zwrotu, najlepiej składaj poprzez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@tokarool bo domyślnie ten zwrot to 14 dni = odstąpienie, allegro nie potrzebnie wpakowało w to reklamację na którą masz 2 lata 😞 a jak zaznaczasz reklamacja to sprzedawca nie może nic wydrukować stąd prośba o formularz 😞
Nie rób zwrotu = odstąpienia bo potrąci Ci za rozpakowanie i uszkodzenia 😞 wyślij jako reklamacja zaznaczając zwrot - reklamacja i od razu dołącz pismo reklamacyjne z żądaniem naprawy lub wymiany !!!
Piszesz "wyślij jako reklamacja zaznaczając zwrot - reklamacja" tzn z jakiegoś forumarza, gdzie to się zaznacza?
@tokarool zaznacz zwrot ale reklamacja a formularz reklamacyjny znajdź w necie są gotowce wypełnij i wrzuć do paczki kopię se zostaw, tyle ze od początku roku możesz żądać przy pierwszej reklamacji naprawy lub wymiany, dopiero jak sprzedawca nie będzie tego w stanie zrobić to zwrot kasy, reklamuj z tytułu rękojmi !!! wtedy masz lepszą ochronę 🙂
😅 Gdzie ty wszedłeś? Zwróć towar? Nie mogę się doklikać to dakich pytań.
@tokarool w szczegóły zakupu, rozwijasz i masz zwróć zakup 🙂