Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy muszę ponosić koszt zwrotu towaru do sprzedawcy w sytuacji gdy np. sprzedawca omyłkowo wysłał coś innego albo celowo wpisał, że coś jest nowe a dostarcza np. stare potargane spodnie. Sprawa jest irytująca, bo z jakiego powodu mam płacić za czyjąś głupotę lub celowe wprowadzenie w błąd?
Nie musisz. W takiej sytuacji nie dokonujesz zwrotu (odstąpienia od umowy bez podania przyczyny) tylko składasz reklamację i odsyłasz rzecz. Przy uznanej reklamacji sprzedawca ponosi koszt odesłania przedmiotu.
A jeśli na profilu sprzedawcy jest napisane że zwrot na koszt kupującego? Moim zadaniem powinien koszty ponieść sprzedawca...
@Client:70000597 jaki zwrot? To jest reklamacja z powodu niezgodności z umową. Uznana reklamacja oznacza zwrot wszystkich kosztów. Przy odstapieniu od umowy na pods. ustawy konsumenckiej kupujący ponosi koszt odesłania.