Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem zwrot towaru,którego nie dostalem i już nie dostanę. Brak kontaktu z chińskim sprzedawca. Status zakupu wciąż ,że opłacony. Zero kontaktu jak pisałem. Pytanie jest takie, zrobiłem zwrot i teraz dostałem jakieś dane do wysyłki w ciągu 14dni. Co mam wysłać jak nic nie dostałem? Czy zignorować z to?
Nr zamówienia 7a242d00-4d23-11ef-92e5-6367ac3bf8b2
Tak, ponieważ jak nie otrzymałeś to nie masz co zwracać. ale jak minie 14dni od odstąpienia od umowy, zwrotu i nie będzie zwrotu środków, otwierasz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Oczywiście, że nie musisz odsyłać towaru, którego nie otrzymałeś. Komunikat o potrzebie wysyłki do sprzedawcy możesz zignorować. Bezczynność sprzedawcy może oznaczać, że będziesz musiał skorzystać z możliwości, jakie daje Ci program Allegro Protect. Żeby to zrobić w miarę szybko już dziś rozpocznij dyskusję ze sprzedawcą. Odnośnik do rozpoczęcia dyskusji znajdziesz w szczegółach zamówienia pod linkiem [zgłoś problem z zakupem].
Nie mogę otworzyć dyskusji ,nie wiem dlaczego wyskakuje komunikat.
@adaspaw1 Dlatego że nie minął czas dostawy. Ale jak poprosisz moderację to ci udostępnią.
@adaspaw1 Sprzedawcy nie są zobowiązani do odpowiadania w dyskusjach w weekendy i święta. Ponów próbę w poniedziałek i żądaj zwrotu wpłaconej kwoty. Szybsze rozpoczęcie dyskusji pozwala na szybsze uzyskanie rekompensaty od Allegro.
Temat wałkowany od dawna i pewnie niejednego to irytuje. Zacząłem czytać, o zwrocie towaru, który jeszcze nie został nadany od sprzedawcy, ponieważ już kilkukrotnie odstąpiłem od umowy zakupu zanim sprzedawca nadał towar i myślałem, że coś źle klikam. Uważam, że taka platforma jak Allegro powinna rozwiązać problem. Skoro "zwracam" towar, który jeszcze sprzedawca nie wysłał, po co mnie formularz zwrotu kieruje do "wyboru sposobu przesyłki"? Ja nie mam co wysłać. Allegro przecież ma wgląd w status przesyłki. Skoro widzi, że sprzedawca nie wysłał towaru, to chyba sposób zwrotu powinien być pominięty w tym przypadku!
@darolee zgłosiłeś fikcję używając formularzy allegro
jak można zgłosić zwrot towaru, którego się nie otrzymało?
nawet ustawodawca nie wpadł na takie coś w ustawie konsumenckiej czy kodeksie cywilnym
można odstąpić od umowy ale to co innego niż zwrot
kto ci kazał używać kłamliwych i wprowadzających w błąd formularzy allegro, wiesz jaką informację otrzymał sprzedawca od serwisu?
"że zwrócisz towar jak go otrzymasz"
więc sprzedawca czeka - była już tutaj duża dyskusja na ten temat z przerzucaniem się i podawaniem argumentów prawnych więc nie będę ich przytaczał