Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar niezgodny z opisem w aukcji. Sprzedający przyznał mi rację, przeprosił i zaproponował zwrot części poniesionych kosztów bez odsyłania towaru lub zwrot całości (cena+koszt wysyłki) z odesłaniem zakupionego towaru. Odesłałam towar, ale poniosłam kolejny koszt za zwrot. Czy mam prawo żądać zwrotu także tego kosztu?
@monikawoj3 Tak, jeśli reklamowałaś towar, sprzedający powinien Ci zwrócić koszt odesłania przedmiotu.
Tak, reklamowałam i sprzedający przyznał mi rację, że opis nie jest zgodny z towarem, przy czym twierdził, że to z winy dostawcy towaru, który miał niby w międzyczasie zmienić specyfikację.
Jeśli reklamowałaś towar jako niezgodny z umową, z ramienia rękojmi - sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Ci wszelkie koszta. Podstawa: 494 § 1 kodeksu cywilnego.
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam serdecznie 🙂