Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odebrałem towar zapakowany tak jak potrzeba lecz okazało się że towar jest uszkodzony ułamany uchwyt regulacji lampy i urwany uchwyt zaślepki lampy.Towar oddałem osobiście przez znajomego ,który akurat w tamtym rejonie bywa stwierdzili ,ze pieniążków Minie oddadzą do ręki tylko i wyłącznie zwrot na konto gdyż chcą odzyskać prowizję od allegro Mam dostarczyć dokument zwrotu podpisany z numerem konta.Pierwszy raz zwracam towar nie orientuję się jak to powinno wyglądać.Sprzedający nie chciał mi potwierdzic przyjęcia lampy żadnym dokumentem.Stwierdził ,że jak dostanie dokument zwrotu to przeleje kwotę na konto.Znajomy ,który akurat był na miejscu zrobił zdjęcie budynku na miejscu ,że był ze zwrotem na potwierdzenie.
@longinapl czyli podsumowując nie masz dokumentu zwrotu? Jak im udowodnisz, ze cokolwiek zróciłeś? ( zdjęcie budynku to nie dowód)
nie mam dokumentu,wiem że to błąd lecz tak jest jak samemu się sprawy osobiście nie załatwia chciałem zgłosić do allegro ,że taka sytuacja miała miejsce o reklamacji i o ty zwrocie lecz nie wiem jak to zrobić.....będzie w przyszły tygodniu znajomy to lepiej żeby przekazał osobiście ten dokument zwrotu podpisany przez ze mnie czy wysła
c na email lub pocztą
To niech trochę poczytają o zwrotach prowizji, bo nie mogą tego tak argumentować. Zwrot prowizji i tak otrzymają, bo muszą jedynie przesłać do Allegro potwierdzenie przelewu do Ciebie.
Z ciekawości, to nie powinna być reklamacja? Chyba powinien towar odebrać i wysłać nowy.
tak powinno być lecz nie mają na stanie zadeklarowałem ,że wezmę inny...widzisz ja będąc na miejscu bym nie odpuścił lecz jak kogoś prosisz o przysługę to różnie to jest
Pieniądze i tak Ci powinni zwrócić, nie mogą wymagać od Ciebie żadnych dokumentów.
Ja bez problemu zwracam komuś pieniądze na miejscu, jeżeli kupujący przy okazji podjedzie do sklepu. Dokonał tylko zwrotu przez Allegro, ja otrzymałem maila i tyle. Oni nic nie potrzebują. Dowodem zakupu nawet jest i sama informacja mailowa potwierdzająca dokonanie płatności na Allegro.
Tak samo dowodem zwrotu dla sprzedającego jest mail, który otrzymuje po dokonaniu zwrotu przez kupującego. Nawet i taki wydruk wystarczy księgowym - u mnie nikt nie robi przez to problemu, jeżeli mam paragon wydrukowany z programu, a nie fiskalny wydany kupującemu (czasami gubią).
@longinapl Możesz napisać mailem do sprzedawcy o zwrocie towaru, nie wiem jak tu ktoś napisał czy to zwrot czy reklamacja.
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz ten przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz " towar uszkodzony”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca otrzyma wtedy formularz zwrotu.
Jeśli będzie problem ze zwrotem wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa napisz w niej, że nie otrzymałeś pieniędzy i jeśli będzie to konieczne, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro.