Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zwróciłem zamówiony towar do sprzedającego, skorzystałem z opcji zwrotu Smart (wysłane ipostem).
Sprzedający twierdzi że nie otrzymał przesyłki, oczywiści nie zwraca pieniędzy. Status na stronie do śledzenia - doręczono.
Gdzie mam to reklamować, kto może mi pomóc w tej sprawie?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pisz do Allegro, albo w tej sytuacji otwieraj dyskusję (wiem, wiem msniezek 😉 ).
Jeśli widzisz, że status jest "doręczono" to ktoś Cię oszukuje w żywe oczy.
Najlepiej wyjaśnij to ze sprzedającym przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Wklej tam numer nadania i domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach masz tam możliwość poprosić o wsparcie pracownika Allegro. Wcześniej możesz też zadzwonić na infolinię InPost i dopytać o tę przesyłkę, czy faktycznie została doręczona.