anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru nie dotarł do sprzedającego

milosz_44
#7 Wielbiciel#

Witam,

Zwróciłem zamówiony towar do sprzedającego, skorzystałem z opcji zwrotu Smart (wysłane ipostem).

Sprzedający twierdzi że nie otrzymał przesyłki, oczywiści nie zwraca pieniędzy. Status na stronie do śledzenia - doręczono.

Gdzie mam to reklamować, kto może mi pomóc w tej sprawie?

Z góry dziękuję za pomoc.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

konto zamknięte
Nie dotyczy

Pisz do Allegro, albo w tej sytuacji otwieraj dyskusję (wiem, wiem msniezek 😉 ).

Jeśli widzisz, że status jest "doręczono" to ktoś Cię oszukuje w żywe oczy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Najlepiej wyjaśnij to ze sprzedającym przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Wklej tam numer nadania i domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach masz tam możliwość poprosić o wsparcie pracownika Allegro. Wcześniej możesz też zadzwonić na infolinię InPost i dopytać o tę przesyłkę, czy faktycznie została doręczona.

oznacz moderatorów