Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam małą przypadłość związaną z zakupem towaru i proszę o pomoc.
Kupiłem ekspres Siemens 16 litopada, używałem kilka dni i oddałem bo uważałem, że coś z nim jest nie tak, tzn. przestał spieniać mleko tak jak chciałem.
Kupujący bez gadania wymienił na nowy model. Na początku było wszystko ok, po tygodniu znowu pojawił się ten sam problem - sprzedawca powiedział, żebym wyłączył ekspres i go przeczyścił (nie był wyłączany prawie w ogole, nie był czyszczony jakoś specjalnie). Zadziałało ale tylko na chwile i znowu jest to samo, nie spienia odpowiednio mleka.
Dzisiaj mamy 07.12.2024 (18 dni od odebrania urządzenia) - pierwszy raz ekspres dostałem 19'go, drugi raz 29'go.
Mięło 14 dni od zakupu, minęło 14 dni od wzięcia rat poprzez Allegro - czy w tej sytuacji mogę jakoś zrezygnować z rat oraz oddać produkt?
Dziękuje za odpowiedzi.
14dni to zwrot konsumencki a nie rekalamcja a tu wyraźnie ekspres nie działa prawidłowego, wg Ciebie więc należy reklamować.
Dziękuje za odpowiedź, jednakże chciałbym zrezygnować i odzyskać pieniądze a raczej nie mieć po prostu rat.
Przy drugiej reklamacji - jeśli zostanie uznana - możesz żądać pełnego zwrotu środków.
Dzięki, ale wiem, że pierwszy ekspres który do nich odesłałem w ciągu 14 dni nie był przeze mnie czyszczony. Drugi do chwili wiadomości od sprzedającego też nie, także boje się, że mleko pozapychało wszystko i odrzucą mój zwrot - czy mogą? Czyli oddanie/rezygnacja z rat już nie wchodzi w grę?
Wchodzi jak sprzedający wyrazi zgodę, jeżeli nie to pozostaje reklamcja,
@hotfileallegro Proponowałbym jeszcze zanim cokolwiek zgłosisz i odeślesz kontakt z serwisem producenta.
Dziwne jest to że to samo dzieje się dwóch różnych egzemplarzach.
Jesteś w 100% pewien że wszystko robisz prawidłowo i zgodnie z instrukcja obsługi?
Drugi do chwili wiadomości od sprzedającego też nie, także boje się, że mleko pozapychało wszystko i odrzucą mój zwrot - czy mogą