Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w lipcu kupiłem komplet tarcz hamulcowych i komplet klocków, a problem polega mianowicie na tym, że to co dostałem sprawdziłem po miesiącu dopiero i okazało się, że dostałem 2 komplety tarcz hamulcowych na przód zamiast tył+przód 😕
Myślę trudno będzie tylko na przód ale okazało się, że tarcza i klocki nie pasują pomimo sprawdzenia opisu i wszystko się zgadzało, że do mojego modelu auta pasuje.
W lutym zadzwonili do mnie dlaczego złą opinię wystawiłem i po rozmowie dowiedziałem się, że reklamacje mogę zrobić tylko problem polega na tym, że te tarcze lekko użyte są, ponieważ dało się je założyć ale hamowały ciągle i klocki nie pasowały więc stworzyłem spór i chciałem się dogadać że koszt tarcz kompletu na przód tarcz+klocków zwrócą mi a na tył niech wymienia bo do teraz nie zmieniłem przez ta sytuację a na przód nowe kupiłem już normalnie w sklepie po vinie.
Tu pytanie bo chcą żebym odesłał przez stronę szybkiezwroty i to chyba jest z pominięciem allegro? Czy mogą mi odrzucić w takiej sytuacji zwrot przez użycie towaru i nie zwrócą mi za ten komplet pieniędzy? Nie wiem co zrobić w tej sytuacji bo najlepiej chciałbym zwrot pieniędzy z zamówienia, ponieważ ta sytuacja z ich winy wynikła przez zły opis po źle skompletowanie towaru...
Doradźcie co zrobić
Pozdrawiam
@Client:50022175 w przypadku reklamacji (a składasz reklamację, ponieważ produkt jest niezgodny z opisem, sprzedający to potwierdził w dyskusji), po jej uznaniu sprzedający zwraca Ci wszystkie poniesione koszty, czyli też koszt odesłania przesyłki do niego.
Możesz zwrócić przedmiot na stronie zaproponowanej przez sprzedającego, dla nas ważne jest potwierdzenie odesłania zwrotu (odesłanie przez Allegro nie byłoby możliwe w tym przypadku).
Więc wszystko jest ok, odeślij proszę paczkę, a w razie problemów poproś o naszą pomoc w prowadzonej dyskusji.