anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru przed odbiorem z Allegro One Box

jachu76j
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot z dostawą do Allegro One Box, przedmiot jest w drodze jednak rozmyśliłem się z zakupu. Wchodząc w zwrot towaru jest  napisane przy zwróć zakup Możesz zrezygnować z zakupu przed odebraniem przesyłki albo w ciągu 14 dni po odbiorze. Więc rezygnuję przed jej odebraniem i co dalej tzn. nie odbieram jej i nic nie robię - kurier dostaje informację i ją odbiera, czy odbieram i wybieram sposób wysyłki tzn drukuję kod zwrotu ? Pierwszy raz zwróciłem przed odbiorem i nie mam doświadczenia.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

jachu76j
#7 Wielbiciel#

Tak wiem, ale już nacisnąłem zwrot - rozumiem, że nie powinienem wobec tego dostać kodu odbioru ?

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

Nie wiem, czy dostaniesz kod odbioru. Jeśli dostaniesz, możesz go zignorować i poinformować sprzedającego, że nie będziesz odbierał przesyłki.

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

Dostawa była ze Smartem?

oznacz moderatorów

jachu76j
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@jachu76j pamiętaj jedno , koszt powrotu przesyłki zawsze jest po stronie klienta jeśli zapis w ofercie nie mówi inaczej  ,jeśli nie odbierzesz przesyłki , a przewoźnik za powrót naliczy sprzedawcy koszt to będzie on miał prawo potrącić Ci tą kwotę ze zwrotu środków 

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria 

Sprzedający może obciążyć kupującego tylko takimi kosztami, jakie konsument musiałby ponieść w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru. Dostawa była ze Smartem, więc zwrot też byłby bezpłatny.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@jachu76j ,, słuchaj tego co ma obrośniętego ,, to cytat i wcale nie świński tylko trzeba zrozumieć kontekst .

Dobrze Ci radzę i @kostas11 również , odbierz i zwróć w ramach smart .

oznacz moderatorów