Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, problem polega na kupionym używanym urzadzeniu parowym od lombardu. Urzadzenie nie spełniło moich oczekiwań( moge wyjaśnić szczegóły co jest nie tak) mianowicie wyglada to tak zgłosiłem w ciągu 14 dni zwrot przez allegro, w ciągu kolejnych 14 dni odesłałem towar. Kupujący odebral towar 20.03. A 27.03 mija wlasnie 14 dni od zgłoszenia zwrotu, a więc sprzedający powinien w tym czasie zwrócić pieniadze. Co moge dalej z tym zrobić? Pozdrawiam.
@adriano1955 Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy, licząc od następnego dnia od otrzymania towaru. Allegro wymaga aby zwrotu dokonywać przez płatności Allegro, a sprzedawca może nie mieć pieniędzy na tym koncie i czeka na wpływy. Napisz do niego i zapytaj.
@adriano1955 Przepraszam, źle napisałam. Nie od otrzymania, a od informacji o zwrocie. Pisz do sprzedawcy tutaj:
https://allegro.pl/dyskusje/kupujacy
kiedyś można było zwrócić wypłatę z konta payu by dokonać zwrotu kupującemu
ale to dotyczyło całej wypłaty
Dodam, że Allegro nie ma prawa wymagać zwrotu wpłaty przez Allegro i w związku z tym sprzedający nie jest zwolniony z terminowego zwrotu gdy nie ma pieniędzy w Allegro. Jeśli to lombard, przewiduję problemy, koniecznie rozpocznij dyskusję i jeśli zajdzie potrzeba poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro. Gdy sprzedawca nie odpowie w ciągu 24 godzin, pracownik sam włączy się do dyskusji.
@xyz96 Tak, nie ma prawa, ale wiesz jak jest. Zwrot prowizji od ręki, jeśli zwrócisz pieniądze przez AF. Jak nie, to się kopiesz z koniem i udowadniasz.
A ja uważam, że regulamin jest tak zmieniony, że wymaga zwrotu przez Allegro Finanse. Już miałam taką sytuację i której pisałem tutaj. Zwróciłam pieniądze na konto i mi odrzucili wniosek. Odwolalam się i przyznali uwaga: WARUNKOWO. Obecnie mam kilka zwrotów w toku, kasa z allegro finanse wypłacona na konto, a handel stoi z powodu wirusa... Dostanę parę złych ocen, zabiorą mi Super sprzedawcę i taki będzie finał