
cysiuuuu95
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-06-2020
09:41
Witajcie!
W jaki sposób mogę dokonać bezpłatnego zwrotu towaru w ramach usługi Smart!, jeśli transakcja została usunięta z zakładki 'Kupione'?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-06-2020
09:51
Napisz na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc , poproś o przywrócenie zakupu do zakładki, a potem zrób bezpłatny zwrot.
oznacz moderatorów