Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam pytanie bo niechacy kupiłem przedmiot i gdy zauważylem to nie moge odzyskać pieniedzy nawet gdy paczka nie została wysłana jest wciaż przygotowana do wysyłki gdy klikam opcje zwrotu dostałem adres do Dalekie Wyspy Mniejsze Stanów Zjednoczonych pomocy niewiem jak wysłać towar do tak odległego miejsca da sie to jakoś rozwiazać jeżeli przesyłka jescze nie opuscila nadawcy?
Jak anulowałeś zakup, zrobiłeś zwrot a że wysyła nie wyszła to zadziała tak samo,niczego nie musisz zwracać, możesz wysłać dodatkowo wiadomość do sprzedającego, masz taką zakładkę. A tak zapytam jak to się kupuje przez pomyłkę i jeszcze płaci?
@Client:88985713 Cześć 🙂 Co chcesz odesłać, skoro przedmiot nawet nie został do Ciebie wysłany? Skontaktuj się ze Sprzedającym i poinformuj go o Twoim odstąpieniu od umowy. Sprzedający zwróci Ci pieniądze 🙂
czy taka wiadomość wystarczy ???? : odstępuję od umowy kupna, produkt nie został jeszcze wysłany do mnie prosze o zwrot pieniędzy
Tak wystarczy. Jak się kupuje i płaci przez pomyłkę, zdradź nam.
miałem aplikacje wypełniająca blika automatycznie z aplikacji banku i przedmiot był w koszyku a że pomyślałem po co mi limity po których musze akceptować transakcje to przeszła automatycznie 😅
@ko_alka
Co chcesz odesłać, skoro przedmiot nawet nie został do Ciebie wysłany?
"Klikając opcję zwrotu" na Allegro Kupujący składa sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z Art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta.
Wywołuje to (zgodnie z Art. 34 ww. Ustawy) u konsumenta obowiązek zwrotu (odesłania) rzeczy pod adres wskazany w ofercie jako adres do zwrotów w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty "kliknięcia w zwrot" na Allegro.
Odesłać (zwrócić) można tylko tę rzecz, która zostanie przysłana, a ponieważ konsument jeszcze nie wszedł w jej posiadanie (z jakiegokolwiek powodu) - powinien zostać przynajmniej "systemowo" ostrzeżony, że na odesłanie pozostanie mu już tylko 14 dni.
W mojej opinii Allegro (i jego pracownicy) powinni poświęcić więcej uwagi na zapobieganie podobnym sytuacjom (np. doinformowania konsumentów o wadze złożonych oświadczeń po pozornie niewinnym "kliknięciu w zwrot" i obowiązków z nich wynikających, eksponowaniu ostrzeżenia gdy deklarowany termin wysyłki jest wysłużony lub adres do zwrotów - egzotyczny) niż np. na zachęcaniu konsumentów do uchybiania swoim obowiązkom (określonym w Ustawie) lub ew. utwierdzania ich w mylnym przekonaniu że jest to zgodne z obowiązującym prawem.
czyli co w takiej sytuacji musze zrobić napisałem wiadomość że chce zwrot pieniędzy bo towar jescze nie został wysłany a przed tym kliknalem opcje zwrotu i teraz niewiem co robić 😕
@Client:88985713 no właśnie 😞 jak można deklarować zwrot produktu jak się go nie posiada 😞
@kostas11
jak można deklarować zwrot produktu jak się go nie posiada
Deklarować zwrot można (da się), a zwrócić należy - bo jest to obowiązek wynikający wprost z Ustawy, z której konsument skorzystał w ramach swoich praw. Jednak w takiej jak ta sytuacji: optymizm, że podoła się narzuconym na siebie ustawowym obowiązkom wynikającym ze złożonego oświadczenia - wydaje się być nieuzasadniony.
@Client:88985713
Zanim sprzedawca przyjął Twoją ofertę kupna i przystąpił do realizacji zamówienia - mogłeś skorzystać z opcji ANULOWANIA zamówienia. Gdyby do niego doszło - oferta przestałaby wiązać.
Brak dostępnej opcji ANULUJ może oznaczać, że sprzedawca rozpoczął realizację zamówienia (wysyłka jest tylko dopiero ostatnim etapem realizacji) i "klikanie w zwrot" na Allegro przed wejściem w posiadanie kupionej rzeczy jest działaniem lekkomyślnym i obarczonym sporym ryzykiem niewywiązania się przez konsumenta z nałożonych ustawą obowiązków.
A zarzucając sprzedawcy ewentualne naruszanie warunków umowy (o ile do naruszenia faktycznie doszło) - wypada samemu być bez winy ...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Według Wiki mieszka tam 51 osób i mam rozumieć że sprzedawca wysyła z tych wysp 😄 Sprawdźcie czy to nie wałek ?
@Client:88985713 a Ty odstąp od umowy w dyskusji, zaznacz że nie wysłane i prosisz o zwrot kasy i żeby nie wysyłał bo nie odbierzesz, a tak swoją drogą zdradź tajemnicę jak można kupić niechcący ???
@kostas11 Sprawdzimy, dzięki za czujność 🙂
produkt został już opłacony
Niechcący np. dziecko może coś nacisnąć jak mama poszła do sklepu po bułki na śniadanie i kupione. Często się to zdarza, niestety. Paczki jeżdżą a środowisko cierpi. A kto popiera takie zachowania?
To się dziecku nie daje narzędzia, na którym może sobie kliknąć zakup. Proste.
mam jeszcze pytanie jeżeli kliknalem że chce zwrot ale paczka nie doszla to gdy nie odbiore paczki to pieniadze zostaną mi zwrócone czy musze odebrać bo nic z tego nie bedzie, i co sie stanie kiedy dalem że chce zwrócic i nie zwróce bo nie mam jak nawet jakbym chciał wysłać na jakieś wyspy
dostalem taka wiadomość od nadawcy czy by to potwierdziło to ?
Witaj kupco,
przepraszam w momencie wysłania wiadomości, nasz dział wysyłki wysłał paczkę, więc nie możemy jej anulować, a teraz może zapytać, czy możesz poczekać na paczkę? chcielibyśmy zaoferować ci zniżkę, gdy ją otrzymasz, czy to w porządku?
Jeśli nadal tego nie chcesz, możesz odmówić przyjęcia paczki, gdy nadejdzie, wtedy możemy zwrócić ci wszystko, czy to w porządku?
Mam szczerą nadzieję, że zrozumiesz, a wszelkie problemy, najpierw daj mi znać.
wszystkiego najlepszego
@Client:88985713 sprzedawca napisał wyraźnie żeby nie odbierać, więc odmów jak przyjdzie paczka i poczekaj na zwrot kasy 🙂
niby tak ale ktoś pisał wyżej że kliknięcie że chce zwrot to jest jednoczescnie potwierdzeniem dostania paczki