anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

Kotlik19
#8 Zapaleniec#
  • Kupiłem żonie klapki 27.05.2025 ale nie pasowały więc zwróciłem następnego dnia. Przesyłka jest u sprzedającego. Ile czasu ma sprzedający na zwrot pieniędzy? 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Kotlik19 14 dni od zgłoszenia zwrotu. Jeśli nie otrzymałeś po tym czasie zwrotu pieniędzy, załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kotlik19
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za konkretną odpowiedź. 14 dni nie minęło więc czekam na rozwój sytuacji. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. 

oznacz moderatorów