Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z poważaniem
Client:49976875 sprzedawca żle rozumie reklamację . To on popełnił błąd i jego obowiązkiem jest wymiana towaru na właściwy w taki sposób ,aby dla kliena nie było to uciążliwe .Musi niestety na swój koszt wygenerować etykietę do przesyłki , którą od Ciebie odbierze kurier i dostarczy pod wskazany przez sprzedawcę adres . . Zwrot w ramach smart jaki wykonałaś niestety jest do nadania w punkcie DPD i inaczej nie będzie .
@mdrogeria @LEW433
Kupująca najprawdopodobniej już zdążyła zrezygnować z tego zakupu (złożyła oświadczenie o odstąpieniu wypełniając formularz zwrotu) i dokonała kolejnego zakupu.
W takiej sytuacji na reklamację jest już za późno (zlewozmywak już należy do sprzedawcy) i kupująca ma obowiązek go odesłać na swój koszt.
Kupująca może wykorzystać etykietę opłaconą przez Allegro w ramach SMART!, ale kurier nie odbiera zwrotów w ramach SMART! i trzeba pofatygować się (również na swój koszt) do punktu nadań.
Alternatywnie - może zrezygnować z uciążliwości związanych z etykietą SMART! opłaconą przez Allegro i nadać przesyłkę kurierską opłacając ją z własnej kieszeni.
@Client:49976875
Jeżeli sprzedający pomylił kolory to powinnaś zgłosić mu reklamację. W przypadku uznanej reklamacji Sprzedający zwraca koszt odesłania lub zamawia kuriera na swój koszt po odbiór rzeczy i przysyła zlewozmywak zgodny z opisem (lub oddaje pieniądze za zakup)/.
Jeżeli jednak zrezygnowałaś z zakupu (wiele na to wskazuje) zamiast złożyć reklamację - to koszt przesyłki powrotnej jest po Twojej stronie.
Możesz (ale nie musisz) skorzystać z opłaconej przez Allegro etykiety z którą trzeba pofatygować się do punktu nadań, alternatywnie możesz wysłać przesyłkę przez kuriera (np. tego który jutro będzie u Ciebie), ale będzie ona już na Twój koszt.
A3dam to zapewne sprzedawca chcąc uniknąć kosztów powrotu błędnie wydanego produktu wprowadził w błąd klienta sugerując zwrot w ramach smart , wielu tak robi ...niestety.
@mdrogeria
Jeżeli Kupująca wypełniając formularz zwrotu na Allegro wybrałaby najwłaściwszą w tej sytuacji opcję: REKLAMACJA - to również uzyskałaby bezpłatną etykietę SMART!, a zorientowawszy się w uciążliwościach związanych z wykorzystaniem tej Allegro'wej etykiety mogłaby wysłać zwrot "zwykłym" kurierem, a sprzedawca byłby zobowiązany ten koszt przesyłki kurierskiej zwrócić.
Byłbym ostrożny w przypisywaniu na tym etapie winy komukolwiek, ale jeżeli już:
to odpowiedzialność za taki stan rzeczy w mojej ocenie ponosi Allegro ponieważ udostępnia kupującym wadliwy formularz zwrotów prowokując ich do podejmowania błędnych decyzji czy składania niekorzystnych dla kupujących oświadczeń/deklaracji.
W przedmiotowym formularzu jedna z odpowiedzi w ankiecie na pytanie o powód odesłania brzmi: "Niezgodny z opisem".
Ponieważ niezgodność z opisem jest wadą - to odpowiedź ta powinna (w mojej ocenie) znajdować się w sekcji REKLAMACJA (a nie ODSTĄPIENIE).
Oczywiście prawdopodobnie nikt kupującej nie zmuszał do wybrania niekorzystnych dla Niej rozwiązań - ale wobec takiej wadliwości formularza Allegro moim zdaniem: nietrudno o pomyłkę.
Nie rób zwrotu tylko składaj reklamacje (pomyłka spzredajacego koloru) i to on odpowiada za towar, zacznij od otwarcia dyskusji, w dyskusji pomoże ci Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa