anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

DZIEŃ DOBRY

MAM TAKI PROBLEM, ZAKUPIŁAM KOSZ FOTEL BUJAK KOKON

OTRZYMAŁAM, JEST TROCHĘ USZKODZONY, TZN ZDARTA FARBA I POWYJMOWANE SPLOTY (MOGĘ DOSŁAĆ ZDJĘCIA), NAPISAŁAM DO SPRZEDAJĄCEGO ŻE JEST NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY, SPLOTY WŁOZYŁAM NA MIEJSCE BIO TO TYLKO KABELKI,ALE Z FARBĄ NIC NIE ZROBIĘ I CHCIAŁABYM WYMIENIC ALE NA WIĘKSZY,A SPRZEDAWCA PISZE ZE W PRZYPADKU INGERENCJI WŁASNEJ MOŻE ZAPROPONOWAC 30ZŁ ZWROTU???

MOJA INGERENCJA POLEGAŁA NA TYM ZE WLOŻYŁAM DWA KABELKI,MOGE WYJĄC JE Z POWROTEM,A FARBY ZDARTEJ NIE PRZYKLEJĘ, TROCHE DLA MNIE NIE POWAZNE, JEST USZKODZONY, CHCE WYMIENIĆ I MAM PRAWO, ALE JAK JUŻ MA WYSYŁAĆ  TO CHCĘ  WIEKSZY A SPRZEDAWCA NIE CHCE TEGO ZROBIĆ, CZY PO PROSTY ZROBIĆ ZWROT?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

pinsplash
#21 Demiurg#

@magdagrz1Po pierwsze : nie krzycz ! Nie używaj CAPS LOCKa. Czy w opisie gdy kupowałaś były jakies wzmianki lub zdjęcia pokazujace ze towar jest niepełnowartosciowy?  Czy to firma czy osoba prywatna?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magdagrz1 bardzo dziękuję za nowy wątek, który założyłaś, ale wszystkim będzie łatwiej, jeśli nie będziemy używać Caps locka 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

FIRMA, NIE BYŁO ŻADNEJ WZMIANKI, WRĘCZ NAPISANE ŻE ZROBIONE WSZYSTKO ABY TOWAR DOJECHAŁ NIEUSZKODZONY

JAK WYSŁAŁĄM ZDJĘCIA WYJETYCH DWÓCH KABELKÓW I ZADRAPAŃ, TO NAPISAŁAM ŻE KABELKI WŁOZYŁAM, A OTRZYMAŁAM ODPOWIEDŹ, ŻE BYŁA INGERENCJA I NIE MOGĄ NIC Z TYM ZROBIĆ, TYLKO 30ZŁ ZWRÓCIĆ, MOGE TU WRZUCIC ZDJĘCIA ?

UŻYWAM CAPS LOCK, BO MI WYGODNIEJ

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

ok, wyłączam capslock

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magdagrz1 pięknie dziękuję. Jeśli sprzedający to firma i nie możecie dojść do porozumienia, polecam skorzystanie z dyskusji. Możesz ją rozpocząć bezpośrednio ze swojego konta, dokładnie tutaj: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

allegro kokkn3.jpgallegro kokon 2.jpgallegro kokon.jpg

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziękuję, myślałam o dyskusji, ale najpierw chciałam się dogadać, tylko widzę, że nic z tego, sprzedający nawet nie próbuje wyrazic dobrej woli

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1No,masz szczęście.

Jeśli sprzedawca będzie wyjątkowo oporny, a Allegro nic nie wskóra, poproś o pomoc rzecznika konsumenta. Masz go w swoim mieście powiatowym. Postawi sprzedawcę do pionu jednym pismem. Pomoc taka jest bezpłatna.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1  Ale nam źle czytać!!! Sama sobie pomagaj, skoro taka mądra jesteś! Jak Cię proszą, żebyś wyłączyła, to wyłącz, a nie dyskutuj!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

przepraszam bardzo, ja nikogo nie obrażam, i prosze nie takim tonem wredzia-w1, miałam prawo wyrazic swoje zdanie dlaczego pisze drukowanymi.....

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1Ty miałaś prawo, a ja nie??? Co Ci się w moim tonie nie podoba?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 Magda spełniła naszą prośbę i wyłączyła już ten przycisk, więc bądźmy dla siebie mili 🙂 

 

@magdagrz1 tak jak napisałam wcześniej, tutaj nie rozstrzygniemy Twojego problemu z tym Sprzedającym. Dołącz proszę te zdjęcia do dyskusji, którą możesz rozpocząć za pomocą wskazanego przeze mnie linka. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_No przecież jestem miła :)))))

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdagrz1 

Reklamacja z powodu wad a chęć wymiany towaru na większy to dwie różne sprawy. Jeśli reklamacja z powodu wad jest zasadna i uznana przez sprzedawcę, odeślij produkt. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania. Przy tak zwanym zwrocie, czyli odstąpieniu od umowy Ty pokrywasz koszty odesłania. Nie baw się w wymiany, bo wymienić sprzedawca nie musi, reklamuj z powodu wad, a po odzyskaniu pieniędzy ponownie kup taki sam towar odpowiedniej wielkości. Jeśli sprzedawca stwarza problemy z uzasadnioną reklamacją, otwórz dyskusję na Allegro, będzie miał obowiązek odpowiedzieć szybko i rzeczowo, a w razie konieczności pomoże pracownik Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziękuję za info, właśnie myślałam o dyskusji ale najpierw chciałam się dogadać, ale chyba nic z tego, a żeby reklamowac w takiej sytuacji musze najpierw otrzymać uznanie reklamacji przez sprzedawcę? i dopiero wysłać towar?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1   Nie. Najpierw musisz odesłać. Jak on ma rozpatrzyć reklamację bez obejrzenia towaru?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dzięki za odpowiedzi, czekam jeszcze na jednego maila od sprzedawcy, jeśli nie zdecyduje się otworzę dyskusję:)

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdagrz1 Sprzedawca już uznał Twoją reklamację proponując obniżkę ceny o 30 zł. Masz to na piśmie. Rozpocznij dyskusję przez Allegro, załącz dowody i jednocześnie odeślij towar najtańszą przesyłką rejestrowaną.

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziekuje za odpowiedź, tak zrobię, pozdrawiam wszystkich serdecznie:) miłego dnia

oznacz moderatorów