anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

DZIEŃ DOBRY

MAM TAKI PROBLEM, ZAKUPIŁAM KOSZ FOTEL BUJAK KOKON

OTRZYMAŁAM, JEST TROCHĘ USZKODZONY, TZN ZDARTA FARBA I POWYJMOWANE SPLOTY (MOGĘ DOSŁAĆ ZDJĘCIA), NAPISAŁAM DO SPRZEDAJĄCEGO ŻE JEST NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY, SPLOTY WŁOZYŁAM NA MIEJSCE BIO TO TYLKO KABELKI,ALE Z FARBĄ NIC NIE ZROBIĘ I CHCIAŁABYM WYMIENIC ALE NA WIĘKSZY,A SPRZEDAWCA PISZE ZE W PRZYPADKU INGERENCJI WŁASNEJ MOŻE ZAPROPONOWAC 30ZŁ ZWROTU???

MOJA INGERENCJA POLEGAŁA NA TYM ZE WLOŻYŁAM DWA KABELKI,MOGE WYJĄC JE Z POWROTEM,A FARBY ZDARTEJ NIE PRZYKLEJĘ, TROCHE DLA MNIE NIE POWAZNE, JEST USZKODZONY, CHCE WYMIENIĆ I MAM PRAWO, ALE JAK JUŻ MA WYSYŁAĆ  TO CHCĘ  WIEKSZY A SPRZEDAWCA NIE CHCE TEGO ZROBIĆ, CZY PO PROSTY ZROBIĆ ZWROT?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

pinsplash
#21 Demiurg#

@magdagrz1Po pierwsze : nie krzycz ! Nie używaj CAPS LOCKa. Czy w opisie gdy kupowałaś były jakies wzmianki lub zdjęcia pokazujace ze towar jest niepełnowartosciowy?  Czy to firma czy osoba prywatna?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magdagrz1 bardzo dziękuję za nowy wątek, który założyłaś, ale wszystkim będzie łatwiej, jeśli nie będziemy używać Caps locka 😉 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

FIRMA, NIE BYŁO ŻADNEJ WZMIANKI, WRĘCZ NAPISANE ŻE ZROBIONE WSZYSTKO ABY TOWAR DOJECHAŁ NIEUSZKODZONY

JAK WYSŁAŁĄM ZDJĘCIA WYJETYCH DWÓCH KABELKÓW I ZADRAPAŃ, TO NAPISAŁAM ŻE KABELKI WŁOZYŁAM, A OTRZYMAŁAM ODPOWIEDŹ, ŻE BYŁA INGERENCJA I NIE MOGĄ NIC Z TYM ZROBIĆ, TYLKO 30ZŁ ZWRÓCIĆ, MOGE TU WRZUCIC ZDJĘCIA ?

UŻYWAM CAPS LOCK, BO MI WYGODNIEJ

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

ok, wyłączam capslock

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magdagrz1 pięknie dziękuję. Jeśli sprzedający to firma i nie możecie dojść do porozumienia, polecam skorzystanie z dyskusji. Możesz ją rozpocząć bezpośrednio ze swojego konta, dokładnie tutaj: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

allegro kokkn3.jpgallegro kokon 2.jpgallegro kokon.jpg

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziękuję, myślałam o dyskusji, ale najpierw chciałam się dogadać, tylko widzę, że nic z tego, sprzedający nawet nie próbuje wyrazic dobrej woli

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1No,masz szczęście.

Jeśli sprzedawca będzie wyjątkowo oporny, a Allegro nic nie wskóra, poproś o pomoc rzecznika konsumenta. Masz go w swoim mieście powiatowym. Postawi sprzedawcę do pionu jednym pismem. Pomoc taka jest bezpłatna.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1  Ale nam źle czytać!!! Sama sobie pomagaj, skoro taka mądra jesteś! Jak Cię proszą, żebyś wyłączyła, to wyłącz, a nie dyskutuj!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

przepraszam bardzo, ja nikogo nie obrażam, i prosze nie takim tonem wredzia-w1, miałam prawo wyrazic swoje zdanie dlaczego pisze drukowanymi.....

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1Ty miałaś prawo, a ja nie??? Co Ci się w moim tonie nie podoba?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 Magda spełniła naszą prośbę i wyłączyła już ten przycisk, więc bądźmy dla siebie mili 🙂 

 

@magdagrz1 tak jak napisałam wcześniej, tutaj nie rozstrzygniemy Twojego problemu z tym Sprzedającym. Dołącz proszę te zdjęcia do dyskusji, którą możesz rozpocząć za pomocą wskazanego przeze mnie linka. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_No przecież jestem miła :)))))

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdagrz1 

Reklamacja z powodu wad a chęć wymiany towaru na większy to dwie różne sprawy. Jeśli reklamacja z powodu wad jest zasadna i uznana przez sprzedawcę, odeślij produkt. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania. Przy tak zwanym zwrocie, czyli odstąpieniu od umowy Ty pokrywasz koszty odesłania. Nie baw się w wymiany, bo wymienić sprzedawca nie musi, reklamuj z powodu wad, a po odzyskaniu pieniędzy ponownie kup taki sam towar odpowiedniej wielkości. Jeśli sprzedawca stwarza problemy z uzasadnioną reklamacją, otwórz dyskusję na Allegro, będzie miał obowiązek odpowiedzieć szybko i rzeczowo, a w razie konieczności pomoże pracownik Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziękuję za info, właśnie myślałam o dyskusji ale najpierw chciałam się dogadać, ale chyba nic z tego, a żeby reklamowac w takiej sytuacji musze najpierw otrzymać uznanie reklamacji przez sprzedawcę? i dopiero wysłać towar?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@magdagrz1   Nie. Najpierw musisz odesłać. Jak on ma rozpatrzyć reklamację bez obejrzenia towaru?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dzięki za odpowiedzi, czekam jeszcze na jednego maila od sprzedawcy, jeśli nie zdecyduje się otworzę dyskusję:)

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdagrz1 Sprzedawca już uznał Twoją reklamację proponując obniżkę ceny o 30 zł. Masz to na piśmie. Rozpocznij dyskusję przez Allegro, załącz dowody i jednocześnie odeślij towar najtańszą przesyłką rejestrowaną.

oznacz moderatorów

magdagrz1
#8 Zapaleniec#

dziekuje za odpowiedź, tak zrobię, pozdrawiam wszystkich serdecznie:) miłego dnia

oznacz moderatorów