Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DZIEŃ DOBRY
MAM TAKI PROBLEM, ZAKUPIŁAM KOSZ FOTEL BUJAK KOKON
OTRZYMAŁAM, JEST TROCHĘ USZKODZONY, TZN ZDARTA FARBA I POWYJMOWANE SPLOTY (MOGĘ DOSŁAĆ ZDJĘCIA), NAPISAŁAM DO SPRZEDAJĄCEGO ŻE JEST NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY, SPLOTY WŁOZYŁAM NA MIEJSCE BIO TO TYLKO KABELKI,ALE Z FARBĄ NIC NIE ZROBIĘ I CHCIAŁABYM WYMIENIC ALE NA WIĘKSZY,A SPRZEDAWCA PISZE ZE W PRZYPADKU INGERENCJI WŁASNEJ MOŻE ZAPROPONOWAC 30ZŁ ZWROTU???
MOJA INGERENCJA POLEGAŁA NA TYM ZE WLOŻYŁAM DWA KABELKI,MOGE WYJĄC JE Z POWROTEM,A FARBY ZDARTEJ NIE PRZYKLEJĘ, TROCHE DLA MNIE NIE POWAZNE, JEST USZKODZONY, CHCE WYMIENIĆ I MAM PRAWO, ALE JAK JUŻ MA WYSYŁAĆ TO CHCĘ WIEKSZY A SPRZEDAWCA NIE CHCE TEGO ZROBIĆ, CZY PO PROSTY ZROBIĆ ZWROT?
@magdagrz1Po pierwsze : nie krzycz ! Nie używaj CAPS LOCKa. Czy w opisie gdy kupowałaś były jakies wzmianki lub zdjęcia pokazujace ze towar jest niepełnowartosciowy? Czy to firma czy osoba prywatna?
@magdagrz1 bardzo dziękuję za nowy wątek, który założyłaś, ale wszystkim będzie łatwiej, jeśli nie będziemy używać Caps locka 😉
FIRMA, NIE BYŁO ŻADNEJ WZMIANKI, WRĘCZ NAPISANE ŻE ZROBIONE WSZYSTKO ABY TOWAR DOJECHAŁ NIEUSZKODZONY
JAK WYSŁAŁĄM ZDJĘCIA WYJETYCH DWÓCH KABELKÓW I ZADRAPAŃ, TO NAPISAŁAM ŻE KABELKI WŁOZYŁAM, A OTRZYMAŁAM ODPOWIEDŹ, ŻE BYŁA INGERENCJA I NIE MOGĄ NIC Z TYM ZROBIĆ, TYLKO 30ZŁ ZWRÓCIĆ, MOGE TU WRZUCIC ZDJĘCIA ?
UŻYWAM CAPS LOCK, BO MI WYGODNIEJ
ok, wyłączam capslock
@magdagrz1 pięknie dziękuję. Jeśli sprzedający to firma i nie możecie dojść do porozumienia, polecam skorzystanie z dyskusji. Możesz ją rozpocząć bezpośrednio ze swojego konta, dokładnie tutaj: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.
dziękuję, myślałam o dyskusji, ale najpierw chciałam się dogadać, tylko widzę, że nic z tego, sprzedający nawet nie próbuje wyrazic dobrej woli
@magdagrz1No,masz szczęście.
Jeśli sprzedawca będzie wyjątkowo oporny, a Allegro nic nie wskóra, poproś o pomoc rzecznika konsumenta. Masz go w swoim mieście powiatowym. Postawi sprzedawcę do pionu jednym pismem. Pomoc taka jest bezpłatna.
@magdagrz1 Ale nam źle czytać!!! Sama sobie pomagaj, skoro taka mądra jesteś! Jak Cię proszą, żebyś wyłączyła, to wyłącz, a nie dyskutuj!
przepraszam bardzo, ja nikogo nie obrażam, i prosze nie takim tonem wredzia-w1, miałam prawo wyrazic swoje zdanie dlaczego pisze drukowanymi.....
@magdagrz1Ty miałaś prawo, a ja nie??? Co Ci się w moim tonie nie podoba?
@WREDZIA-W1 Magda spełniła naszą prośbę i wyłączyła już ten przycisk, więc bądźmy dla siebie mili 🙂
@magdagrz1 tak jak napisałam wcześniej, tutaj nie rozstrzygniemy Twojego problemu z tym Sprzedającym. Dołącz proszę te zdjęcia do dyskusji, którą możesz rozpocząć za pomocą wskazanego przeze mnie linka.
@_HolaOla_No przecież jestem miła :)))))
Reklamacja z powodu wad a chęć wymiany towaru na większy to dwie różne sprawy. Jeśli reklamacja z powodu wad jest zasadna i uznana przez sprzedawcę, odeślij produkt. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania. Przy tak zwanym zwrocie, czyli odstąpieniu od umowy Ty pokrywasz koszty odesłania. Nie baw się w wymiany, bo wymienić sprzedawca nie musi, reklamuj z powodu wad, a po odzyskaniu pieniędzy ponownie kup taki sam towar odpowiedniej wielkości. Jeśli sprzedawca stwarza problemy z uzasadnioną reklamacją, otwórz dyskusję na Allegro, będzie miał obowiązek odpowiedzieć szybko i rzeczowo, a w razie konieczności pomoże pracownik Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...
dziękuję za info, właśnie myślałam o dyskusji ale najpierw chciałam się dogadać, ale chyba nic z tego, a żeby reklamowac w takiej sytuacji musze najpierw otrzymać uznanie reklamacji przez sprzedawcę? i dopiero wysłać towar?
@magdagrz1 Nie. Najpierw musisz odesłać. Jak on ma rozpatrzyć reklamację bez obejrzenia towaru?
dzięki za odpowiedzi, czekam jeszcze na jednego maila od sprzedawcy, jeśli nie zdecyduje się otworzę dyskusję:)
@magdagrz1 Sprzedawca już uznał Twoją reklamację proponując obniżkę ceny o 30 zł. Masz to na piśmie. Rozpocznij dyskusję przez Allegro, załącz dowody i jednocześnie odeślij towar najtańszą przesyłką rejestrowaną.
dziekuje za odpowiedź, tak zrobię, pozdrawiam wszystkich serdecznie:) miłego dnia