anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru

marz42
#1 Nowicjusz#

Witam

Zakupilam kabinę prysznicową.Okazało sie,że dotarła do mnie z uszkodzonym ledem (zrobiła zdjęcie uszkodzenia i poinformowałam sprzedawce).Ponadto jak stwierdzili fachowcy, niektóre elementy kabiny były słabej jakości.Zgłosiłam sprzedawcy odstąpienie od umowy,rezygnując z wymiany uszkodzenia.i już tu pojawiły się problemy,że muszę nagle towar odesłać w oryginalnym opakowaniu,że jak będzie jakiś silikon to nie przyjmą zwrotu.Wszystko odesłałam tak jak otrzymałam i zrobiłam zdjęcia,że bez uszkodzeń wysyłam towar.

Oczywiście otrzymałam odpowiedź,że kabina dotarła z uszkodzonym tyłem.Ale nawet zdjęć nie zrobili ,że takie jest uszkodzenie.Myślę,że sprzedawca chce obniżyć koszt zwrotu.Jak mam postąpić dalej aby zwrócili mi cały poniesiony koszt?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma obowiązku odsyłania towaru w oryginalnym opakowaniu. Jeśli odesłałaś kabinę tak jak ją otrzymałaś, to domagaj się zwrotu kosztów kabiny + kosztów przesyłki do Ciebie. Po odstąpieniu od umowy zwrot ten się należy. Sprzedawca ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o ile faktycznie doszło do zmniejszenia wartości rzeczy, nie może jednak odmówić przyjęcia zwrotu. Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Po 24 godzinach możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@marz42 jeśli nie spisali protokołu szkody problem odbiorcy, i powinni Ci oddać kasę bez potrącania, jak by spisali protokół szkody to Ty jako nadawca odpowiadał byś za poprawne spakowanie i ubezpieczenie paczki i składał byś reklamację u przewoźnika 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Protokół szkody vs dostawca to formalność. Jaki efekt - "złe zabezpieczenie przesyłki " Nikt nie pakuje zgodnie z zaleceniami. Większość pakuje lepiej ale i to jest podciągane pod "bardziej złe pakowanie" zgodne z zaleceniami. I tak i siak zawsze zgodności brak. To jest walka z wiatrakami. Daliśmy sobie spokój. Obsługa takiego przypadku, użeranie się zajmuje więcej czasu niż to warte. 

Co innego zagubiona przesyłka. Tu już wielki szacun co do odszkodowania. Jak było dotychczas? Prosimy o skan faktury, towaru itp. Z reguły odmowa. Niemożliwe. Od kiedy wpisujemy numery przesyłek to dany przewoźnik wie doskonale co sprzedaliśmy. Walczymy o 249 zł ? Nieeeeee Dany przewoźnik widzi , że dla danej przesyłki został wprowadzony numer XYZ zo oznacza, że sprzedaliśmy w ofercie towar za 230 zł. Przewoźnik jeśli zagubił przesyłkę ( nie mylić z uszkodzeniem ) zwraca nam koszt z paragonu/faktury. On wie prędzej niż my ile powinien zwrócić 🙂 Tu nawet o grosz się nie pomylimy 🙂

oznacz moderatorów