Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
wygrałem na allegro aukcję towaru (urządzenie elektroniczne) które w opisie było jako używane, sprawne, powystawowe. Przesyłka doszła, niestety urządzenie działa (nie włącza się). Próbowałem dzwonić - nikt nie odbiera. Pisałem SMS - raz dostałem SMS zwrotny "jestem na szkoleniu, proszę pisać przez allegro" Pisałem przez allegro - zero odpowiedzi. Chcę zwrócić towar, ale boję się, że jak wyślę towar to pieniądze i tak do mnie nie wrócą a stracę "dowód w sprawie". Co powinienem zrobić?
@fuzzy86 Jeżeli prywatny sprzedający to może nie przyjąć zwrotu(nie musi), ale zacznij od otwarcia dyskusji i zgłoś w niej problem, na zwykłam Allegro tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa na AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@LEW433 Nie wprowadzaj w błąd. To nie jest żaden zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja, którą sprzedawca rozpatrzyć musi. Musi też w ramach reklamacji towar naprawić, wymienić lub oddać wszystkie koszty.
@fuzzy86 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i domagaj się naprawy, wymiany albo zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru, także kosztu odesłania. Zapytaj o adres do odesłania. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w Dyskusji w ciągu 24 godzin. Po tym czasie możesz też poprosić tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia. Sprzedawca zostanie zobowiązany do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami.
Sprawa częściowo rozwiązana. Niesamowite, ale 1min po napisaniu tej wiadomości dostałem powiadomienie o zwrocie kosztów (a także przyszedł przelew) od wspomnianego allegrowicza (pewnie po ostatnim moim SMS, że sprawę będę zgłaszał na Allegro). Oznaczona przyczyna zwrotu: reklamacja. Natomiast otrzymałem 100% kosztu wydanego, bez kosztów które miał bym przeznaczyć na odesłanie towaru. Brak też jakiegokolwiek odezwu od sprzedającego. Rozumiem, że zgodnie z prawem towar muszę odesłać (prawda?), ale co z kosztem przesyłki?
@xyz96 Nie ty będziesz mi dyktował, co i gdzie mam pisać.
@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Rozumiesz?
@xyz96 Nie, rozumiesz, nigdzie nie napisałem że nie może reklamować, kupujący napisał o zwrocie, ROZUMIESZ(oczywiście że nie ). 😄
@LEW433 Naprawdę zupełnie nic nie rozumiesz, ale nie dziwię ci się, bo cię znam. Kupujący określił wady towaru i pisze, że chce zwrócić z powodu tych wad, a ty wprowadzasz w błąd i piszesz, że sprzedawca nie musi przyjmować zwrotu. Gdybyś myślał, to byś wiedział, że tu nie chodzi o zwrot konsumencki bez podania przyczyny, ale ty nie myślisz.
@fuzzy86 Koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone przez sprzedającego, po uznanej reklamacji.
@fuzzy86 Tak, musisz odesłać towar, a sprzedawca musi Ci oddać wszystkie koszty, czyli cenę przedmiotu + koszt wysyłki do Ciebie + koszt odesłania. Gdy otworzysz Dyskusję i w niej o tym napiszesz, wszystko Ci zwróci.