Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dostałem taka wiadomość od sprzedawcy - "niech p[an nam to doeśle kurierem na adres nasz plus w środku formularz do zwrotu pieniedzy" - pytanie jak mam poprawnie dokonać zwrotu ? już allegro przekierowało mnie na stronę allegro/DHL i tam wypełniłem formularz zwrotu... teraz mam czekać ?
do tego kto opłaca koszta wysyłki - spory item , jakieś 8kg (kolumna/głośnik) skoro towar był uszkodzony i nie sprawny ?
@emaziombel Jeśli reklamujesz towar i sprzedający uzna Twoją reklamację, powinien Ci zwrócić również koszty odesłania przedmiotu.
Najlepiej skontaktuj się ponownie ze sprzedającym, jeżeli instrukcja postępowania, którą przedstawił Ci wcześniej, jest niejasna.
Poproś żeby sam wysłał kuriera po odbiór paczki najlepiej zrób zdjęcia z powstałą szkodą jeżeli jest widoczna i nie majstrować nic przy sprzęcie.
Ale czy to jest reklamacja? Towar kompletnie nie zgodny? To raczej zwrot ... I kto opłaca wysyłkę? Czy zamówienie kuriera jest po stronie sprzedawcy??
I czy istnieje jakiś formularz zwrotu kosztów ?
@emaziombel Towar uszkodzony, niekompletny powinno się reklamować, wtedy sprzedawca musi Ci zwrócić koszt odesłania. Przy reklamacji może jednak towar wymienić lub naprawić, nie musi od razu zwracać wpłaty. Przy wymianie i naprawie sprzedawca także musi Ci zwrócić koszt odesłania. Jeżeli jednak decydujesz się na zwrot konsumencki i żądasz zwrotu pieniędzy, odsyłasz towar na swój koszt. Sprzedawca nie zwraca wtedy za odesłanie.
Zwrot to odstąpienie od umowy, zazwyczaj bez podania przyczyny.
Na wszelkie wady i niezgodności składa się reklamację.