Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem dysk twardy do rejestratora na potzeby własne do firmy na fakturę, sprzedający to przedsiebiorca. Po zainstalowaniu dysku do rejestratora okazuje się, że jest nie sprawny "od nowości".Czy przysługuje mi prawo do rękojmi?
@Grobsonoff rękojmi nie koniecznie to zależy od treści oferty , ale do reklamacji owszem .
@mdrogeria reklamacji 😂
@pinsplash 😂 ,,starość nie radość ,,🤔
@mdrogeria ale może ładnie deklamujesz?
@Grobsonoff możesz reklamować chyba że zajmujesz się komputerami, monitoringiem itd.
Jak dysk jest na gwarancji to możesz skorzystać z gwarancji producenta i wymiany na drugi egzemplarz.
Gwarancję sprawdzisz na stronach (należy podać nr seryjny):
Seagate https://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
Western Digital https://support-eu.wd.com/app/warrantystatusweb
Toshiba https://myapps.taec.toshiba.com/myapps/admin/jsp/webrma/addRequest1NoLogin.jsp?Action=NEW