anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot uszkodzonego od poczatku towaru przez jednoosobową działalność gospodarczą

Grobsonoff
#1 Nowicjusz#

Zakupiłem dysk twardy do rejestratora na potzeby własne do firmy na fakturę, sprzedający to przedsiebiorca. Po zainstalowaniu dysku do rejestratora okazuje się, że jest nie sprawny "od nowości".Czy przysługuje mi prawo do rękojmi?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Grobsonoff rękojmi nie koniecznie to zależy od treści oferty , ale do reklamacji owszem .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria reklamacji 😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash 😂 ,,starość nie radość ,,🤔

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria ale może ładnie deklamujesz?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Grobsonoff możesz reklamować chyba że zajmujesz się komputerami, monitoringiem itd.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Jak dysk jest na gwarancji to możesz skorzystać z gwarancji producenta i wymiany na drugi egzemplarz. 
Gwarancję sprawdzisz na stronach (należy podać nr seryjny):
Seagate https://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
Western Digital https://support-eu.wd.com/app/warrantystatusweb
Toshiba https://myapps.taec.toshiba.com/myapps/admin/jsp/webrma/addRequest1NoLogin.jsp?Action=NEW

oznacz moderatorów