Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupiłam produkt w ramach smart. Dlaczego przy zwrocie widnieje tylko opcja wysyłki własnej?
Drugie pytanie - jak otrzymać zwrot za Ubezpieczenie produktu na Allegro po zwrocie tego produktu?
@nataliano wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
e1fff900-d2c6-11ed-bd6d-4508f5792153
@nataliano Twoje zamówienie nie jest Smart, dlatego nie masz opcji darmowego zwrotu. Nie zapłaciłeś za dostawę, ponieważ ten sprzedający oferuje darmową wysyłkę dla zakupów powyżej 149 zł. W kwestii rezygnacji z ubezpieczenia Allegr Care nie musisz nic więcej robić. Wypełnij formularz zwrotu, a my przekażemy Twój wniosek o odstąpienie od umowy ubezpieczycielowi. 🙂