Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, który okazał się wadliwy. W opisie brak jakichkolwiek informacji na ten temat. Zapłaciłem za przesylke, a teraz muszę płacic za zwrot. Mogę poprosic sprzedajacego o jakikolwiek zwrot za zwrot w takiej sytuacji? Zakup bez smart
Zwrot zawsze jest to koszt kupującego, tylko Smart i paczkomat jest darmowy. Składasz reklamację jak towar jest niezgodny z opisem, wysyłasz a po rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszt odesłania.
wiecej informacji podaj kupiles od prywatnego czy od firmy? daj link do oferty, napisz co bylo nie tak z towarem
@Texsakov złóż reklamację mailowo, jak poprosi odeślij, jak uzna reklamację powinien oddać Ci za odesłanie oraz wymienić / naprawić produkt lub oddać kasę za towar - wysyłkę i odesłanie 🙂