anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty za zakupiony i odesłany towar

Naruten
#1 Nowicjusz#

Witam

Nigdzie nie znalazłem kontaktu do allegro bezpośrednio a mam taki problem.

Kupiłem przedmiot i go zwróciłem. 

Sprzedający twierdzi że zrobił zwrot wpłaty przez allegro i podał mi nawet nr tych zwrotów.

Jednam do mnie na konto nic nie wpłyneło... gdzie szukać pomocy ?? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

wiekszy
#10 Popularyzator#

ja bym proponował zacząć od Dyskusji (w szczegółach zakupu)

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@wiekszy "ja bym proponował zacząć od Dyskusji (w szczegółach zakupu)" no i to jest błąd myśleniowy. Sprzedawca odpisał? Odpisał. Skoro podał numery zwrotów to powinno się to najpierw wyjaśnić z Allegro. Po co dyskusja? Żeby sprzedawca napisał to samo tylko w dyskusji a nie mailu???

Jest czat Allegro, są formularze kontaktowe. Od tego @Naruten zacznij.

Dyskusję załóż jeśli np. okaże się, że sprzedawca podał Ci nieprawdziwe informacje. Wtedy niech dostanie po du...e

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Naruten Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Otrzymałeś maila od Allegro o zwrocie wpłaty? Jeśli nie, sprzedawca mógł nie zwrócić. Otwórz Dyskusję i z nim to wyjaśnij; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro. Wcześniej sprawdź, czy nie masz pieniędzy tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

 

oznacz moderatorów

Naruten
#1 Nowicjusz#

już napisałem na chacie do allegro. Ponoć zwrot został rozpoczęty ale nie zakończony. Allegro ma to wyjaśnić ze sprzedającym 🙂 
Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Naruten no i wychodzi na moje. Sprzedawca nie jest niczemu winien. Płatność nie wyszła pewnie z winy Allegro, ale już, pierwsze co, to złote rady, aby zakładać sprzedawcy dyskusję.

Ja pierniczę, ludzie. Opamiętajcie się bo za niedługo albo będziecie płacić tutaj kokosy za towary, bo każdy sobie takie zawracanie głowy wliczy w ceny, albo zostaną Wam sklepy stacjonarne.

Niektórzy chyba mają jakieś post komunistyczne naleciałości z ksiąg skarg i wniosków 😉

oznacz moderatorów

wiekszy
#10 Popularyzator#

wydaje mi się (zobaczyłem coś w innym wątku) że Dyskusje są w jakiś sposób ważne dla Sprzedających (ranking czy coś?) - z mojego punktu widzenia (jestem zwykłym użytkownikiem, który 1 - 2 w miesiącu coś kupi i raz na rok coś sprzeda) mam 2 metody kontaktu przez Allegro, "zadaj pytanie" przed zakupem i "dyskusja" po zakupie. Jesli nie dogaduje się w dyskusji ze Sprzedawcą to proszę o pomoc allegro (nie zawsze muszę).  Rozumiem, że z punktu widzenia sprzedawcy samo otwarcie dyskusji to już jakiś problem - z punktu widzenia Kupującego nic na to nie wskazuje - Allegro zachęca - jest "problem z zakupem"? "Otwórz dyskusję" i w żadnym miejscu nie sugeruje że sprzedający odbierze to jako atak na siebie. (ale masz rację @konto zamknięte "wychodzi na twoje" - gratulacje jesteś expertem, opamiętanym jak mało kto 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@wiekszy ja po prostu mam prywatne konto na Allegro od 15 lat, a firmowe od 9. Dlatego znam realia Allegro z obu stron i potrafię się po prostu wczuć w każdą ze stron 🙂 Sam jednak uważam, że w uzasadnionych przypadkach, gdy chociażby sprzedawca nie reaguje na telefony czy maile, należy zakładać dyskusje.

oznacz moderatorów

wiekszy
#10 Popularyzator#

czyli masz perspektywę i doświadczenia zupełnie inne (pełniejsze) niż "normalny" użytkownik Allegro, który po prostu kupuje. Allegro nie informuje nigdzie nas, zwykłych kupujących że Dyskusja to coś co szkodzi Sprzedawcy, przedstawia to jako sposób na rozwiązanie problemu - dlatego, dopóki Allegro nie będzie działać inaczej, to Kupujący będą otwierać dyskusję w rozmaitych sprawach. OP powiedział że nigdzie nie znalazł kontaktu do Allegro. Dla mnie nadal, nawet po Twoich wyjaśnieniach, najprostszy sposób na uzyskanie opinii/ wyjaśnień od Allegro w sprawie konkretnego zakupu to otworzyć dyskusję, odczekać i poprosić o pomoc. Jasne że są jakieś formularze kontaktu dostępne ze stron pomocy, a może nawet ogólnodostępny e-mail, ale to właśnie Dyskusja jest z punktu widzenia _zwykłego_ kupującego (a nie eksperta takiego jak ty) sposobem na kontakt wszystkich 3 stron zaangażowanych w transakcję.

oznacz moderatorów