Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 18.03.2024 r zgłosiłam zwrot towaru tj. 2 spryskiwacze na olej/ocet co zaznaczyłam podczas zwrotu "towar uszkodzony, ale paczka jest cała (Gwint w jednym spryskiwaczu uszkodzony ale, że zakupiłam 2 szt. w komplecie więc odsyłam 2 szt. ) czyli otrzymałam wadliwy towar. Podczas pakowania zauważyłam, że z drugą nakrętką też jest problem czyli sprzedawca nie sprawdził żadnego spryskiwacza. Oczywiście przed zgłoszeniem zwrotu zadzwoniłam do sprzedawcy pod nr +48 451 079 352 ale nikt nie odebrał. W dniu 03.04.2024 zwrot został dostarczony i w tym samym dniu sprzedawca pisze do mnie, że "Jeśli pojawiły się jakieś problemy prosimy o kontakt, znajdziemy pozytywne rozwiązanie. Zawsze jesteśmy otwarci na pomoc naszym klientom. Jeśli wszystko w porządku z zamówieniem będziemy bardzo wdzięczni za pozytywną opinię. Dbając o Państwa zadowolenie chcielibyśmy zaoferować Państwu możliwość darmowego przedłużenia gwarancji o kolejne 6 miesięcy na zakupione u nas produkty: Jak uzyskać dodatkową gwarancję? Wystarczy, że wystawią nam Państwo pozytywną opinię, oraz 5 gwiazdek w każdej kategorii ( zgodność z opisem, obsługa klienta). Jak wystawić opinię? 1. Zalogować się do konta Allegro oraz wejść w zakładkę moje zakupy. 2. Wybrać dokonane u Nas zakupy. 3. Na dole strony wybieramy „Oceń sprzedającego” 4. Zaznaczamy że „Polecamy” tego sprzedającego i dajemy po 5 gwiazdek w każdej grupie. 5. Możemy napisać krótki opis. 6. Wystawiamy ocenę. Pozdrawiamy. Zespół JKR" Co za BZDURA i to w dniu odbioru zwrotu! Widocznie po to, żeby nie zwracać kosztów za przesyłkę. Na stronie ALLEGRO znalazłam zapis. "Kto ponosi koszty zwrotu przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji - Przy odstąpieniu od umowy koszt przesyłki zazwyczaj ponosi kupujący. W przypadku uznanej reklamacji, za przesyłkę powinien zapłacić sprzedający" Ja zwróciłam towar bo był zepsuty i dlatego powinnam otrzymać zwrot pieniędzy za towar jak również za koszt przesyłki. Uważam, że w tej sytuacji przysługuje mi pełen zwrot za poniesione koszty. Pozdrawiam
@Ewa_Ch1 jeśli robisz zwrot to ty płacisz za odesłanie i masz kasę za towar jeśli zgłaszasz reklamację to nie płacisz za odesłanie ale sprzedawca decyduje jak rozpatrzy reklamację a może wybrać sam czy zwróci kasę/ naprawi / wymieni i wcale nie musi oddać ci kasy
To wszystko wiem, ponieważ jestem na allegro już od bardzo dawna. Tylko uważam, że jak sprzedawca wysyła wadliwy /zepsuty towar to powinien zwrócić cały koszt za towar oraz przesyłkę. Zwróciłam towar, który nie nadaje się do użytku, więc nie widzę innego wyjścia z tej sytuacji. Ale rozumiem, że wszystko zależy od uczciwego podejścia sprzedawcy do klienta.
@Ewa_Ch1 to była reklamacja, więc sprzedawca powinien Ci oddać co wpłaciłaś oraz za odesłanie o ile było płatne 🙂
@kostas11 pani chce kasę przy 1 reklamacji towaru możliwe że uszkodzonego w transporcie ponieważ przy 1 reklamacji z zasady nie należy się kasa tylko przy drugiej poinformowała sprzedawcę że towar walnięty i zrobiła zwrot i odstąpienie, gdyby reklamowała dostałaby pewnie nowy towar a nie kasę ale kosztów logistyki by nie miała wcale
@az1rael przecież Pani złożyła reklamację towar uszkodzony, ale paczka jest cała skoro dostała kasę tylko za towar a tak wynika z postu że nie dostała za odesłanie, po co się aż tak rozpisujesz 😄
Sprzedawca potraktował to jako odstąpienie i zrobił to błędnie 🙂
@kostas11 pani jasno pisze że zwróciła towar (wszyscy dobrze wiemy jak działa formularz że kupujący co innego myślą że robią / zgłaszają a co innego rzeczywiście zgłaszają i potem są pretensje bo formularz wprowadza w błąd) dlatego napisałem jak chce zwrotu to ponosi koszt zwrotu a do reklamacji to jeszcze należy okazać kwit wysyłki na poniesione koszty odesłania reklamacji @Ewa_Ch1 przekazałaś dowód opłaty za wysyłkę?
@Ewa_Ch1 nie wszystko zależy od prawa a zgodnie z ustawą konsumencką odstąpić od umowy kupna sprzedaży to możesz jak są spełnione pewne przesłanki m.in jest to kolejna reklamacja wszystko masz w art 43e uk u ciebie nie można tego potraktować jako odstąpienia od umowy z racji kolejnej reklamacji bo to jest 1 reklamacja więc jak chcesz kasę to wykonujesz zwykłe odstąpienie ze zwrotem a ustawowo zwrot kosztuje kupującego, w reklamacji sprzedawca natomiast odbiera towar na swój koszt, ty nie chcesz reklamować chcesz zwrócić więc ponosisz koszt zwrotu w przeciwnym wypadku zamiast kasy dostałabyś wymieniony towar lub naprawiony
@Ewa_Ch1 Towar niezgodny z opisem a więc reklamacja, teraz sprzedający ma 14dni na jej rozpatrzenie, Ty wyszłaś na własny koszt sprzedający ma obowiązek po rozpatrzeniu zwrócić Ci koszty odesłania.