Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, kupiłem towar, po czym zwróciłem go sprzedającemu. Za towar częściowo zapłaciłem kodem zniżkowym (MyBenefit), resztę doplaciłem przelewem. Zrobiłem zwrot, sprzedawca zaakceptował ale otrzymałem tylko kwotę, którą doplaciłem przelewem. Nie widzę na moim koncie aby te kupony (kody) wróciły do mnie. Ponadto zauważyłem, że mimo tego, że sprzedawca przelał mi środki na moje konto, w szczegółach zwrotu widnieje status " w trakcie weryfikacji". Sprzedający twierdzi, że nie ma wpływu na status zwrotu. A co do zwrotu kodów muszę kontaktować się z Allegro. Kiedy ewentualnie te kody do mnie wrócą i co moge zrobić w tej sprawie? Pozdrawiam.
@mcezi79 napisać do allegro ? https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Sprawdzić czy nie ma tu https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
Jak ich nie widzisz to pytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb&subjectId=a4520b1d-0...
Dzięki, już się kontaktowałem. Okazało się, że sprzedawca dokonał zwrotu środków poza Allegro. Po prostu zwrócił mi kwotę bezpośrednio na mój rachunek, z swojego rachunku, tym samym zwrot widniał jako nie ukończony i kody nie wróciły. Już naprawione. Dziękuję za zainteresowanie 🙂 Pozdrawiam!