anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za trefny towar ktory długo nie posłużył

Client:90481098
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

NipponShorty
#16 Inspirator#

No to co Tobie stoi na przeszkodzie zgłosić reklamacje sprzedawcy? Co nam do tego?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@NipponShorty 

Bo sprzedawca nie miły 🙂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90481098 Reklamację należy zgłosić do sprzedawcy. Jeśli nie możesz się z nim porozumieć, sugeruję założenie dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@w_kiwi Kupująca chce zwrot pieniędzy od was, bo to najgorsza suszarka jaką kupiła na allegro i sprzedawca i sprzedawca nie miły

MEGA SŁABA! Jak masz choc trochę glube włosy albo chcesz np na szczotkę je wysuszyć TO POWODZENIA. Mam włosy za ramiona i zrobienie ich na szczotkę potrafi zająć nawet pół godziny a wcale nie mam aż tak gęstych włosów. Mała nakładka od gorącego powietrza stopiła mi się na włosach gdy raz przypadkowo dotknęłam- na szczęście plastik cały zszedł. Jest mega lekka i ma dyfuzor i to jedyne plusy. Naprawdę suszenie nią włosów do 0 jest tragicznie męczące i ostatnia suszarka z action którą miałam była 2x lepsza. Przykro mi ale totalnie nie polecam kobietom z dłuższymi włosami. Według mnie nie ma 2200W tylko 1200W max....

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RED I po co te złośliwości? Na pewno zdajesz sobie sprawę, że klienci często nie wiedzą, jak działa prawdo odnośnie zwrotów/reklamacji, póki nie znajdą się w sytuacji, w której chcą skorzystać z tych opcji. I uprzedzając od razu Twoje uwagi, doprecyzuję, że nie znajomość prawa szkodzi, natomiast nie oznacza to, że może to być temat do śmiechu. Każdy ma prawo do pomyłki czy nie wiedzy w danym obszarze. Klientka po to napisała na forum, aby się dowiedzieć, co może zrobić z niedziałającą suszarką i tyle. 

 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@w_kiwi ja żartuję ale oczywiście temat nie jest do śmiechu

zamiast spytać się jak ma przebiegać reklamacja to dowiedzieliśmy się, że:

- kupująca nie poleca produktu

- produkt jest najgorszy

- sprzedawca nie miły

- allegro ma oddać pieniądze

i dokładnie masz rację, kupujący ma prawo się dopytywać się jak będzie wyglądał proces reklamacji ale ta przyjęta forma, może być obraźliwa dla innych

oznacz moderatorów