Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Doszło do nietypowej sytuacji.
Zakupiłem "HDMI splitter", ale po dniu użytkowania stwierdziłem, że nie spełnia moich oczekiwań (nie był uszkodzony) i postanowiłem go oddać. Zamówiłem go za pomocą allegro smart - paczkomat i w ten sam sposób go oddałem.
Po kilku dniach skontaktował się ze mną sprzedawca informujący o tym, że dostał samo pudełko bez zawartości i nie widzi powodu by oddać mi pieniądze. Zaproponował mi, żebym skontaktował się z pomocą inpost-u, ale oni z braku dowodów, że to z ich wina wniosek odrzucili.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
@arturek125
Za przypadkowe uszkodzenie lub utratę rzeczy po odbiorze przesyłki odpowiada Adresat przesyłki.
Jeżeli Adresat spisał protokół szkody, ew. zarejestrowano na monitoringu że paczka była pusta (lub ważyła tyle ile waży puste pudełko) - to oznaczałoby że rzecz (o ile była w paczce przy nadaniu) mogła zostać utracona w czasie przewozu.
Prawdą jest, że sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania rzeczy z powrotem, więc jeżeli miałby dowód na to, że w chwili przejścia ciężarów dotyczących przesyłki - tej rzeczy w przesyłce nie było, to ze zwrotem środków może wstrzymać się. W przeciwnym przypadku (przyjąwszy przesyłkę bez zastrzeżeń) powinien oddać pieniądze.
Nie mam dowodu, że do paczkomatu włożyłem opakowanie wraz z zawartością. Sprzedający także nie ma dowodu, że otrzymał tylko pudełko.
tak lef ,, dowód odesłania towaru ,,
@arturek125, napisz do nas przez ten formularz. Możemy złożyć przewoźnikowi reklamację w Twoim imieniu. W wiadomości mejlowej, podaj, proszę, w jaki sposób zapakowałeś paczkę. Wypełnij też protokół szkody ze strony przewoźnika.