Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oczywiście nie są to wszystkie aukcje.Komunikat pojawia się już od paru dni.
Nie ma wiem czym jest to spowodowane.
@kryskazet, spróbuj, proszę, wyczyścić przeglądarkę (zrobisz to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE). Następnie sprawdź, czy problem powtarza się na innej przeglądarce lub w trybie incognito. 🙂
Teraz posługuję się telefonem.
Jestem w tej chwili za granicą, nie wiem czy to ma wpływ, ale internet działa dobrze.
Mam problem tylko z niektórymi aukcjami.
Poza tym wszystko działa dobrze.
@kryskazet, korzystasz z naszej aplikacji? Jeśli tak, upewnij się, czy masz jej aktualną wersję. 🙂
Ostatnia aktualizacja była 27.05.2022
Teraz odinstalowałam aplikację i zainstaliwałam od nowa.
Może to coś da.
Dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Będę w kontakcie.