Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam produkt z zagranicy. Nie zauważyłam, że sprzedający nie wystawia faktury.
Zgodnie z prawem chcę odstąpić od umowy.
Napisałam do sprzedającego, żeby nie wysyłał, bo chcę anulować zakup.
Niestety, jak mi odpisał przesyłka była już w drodze i nie było takiej możliwości.
Wypełniłam dziś na jego stronie formularz odstąpienia od umowy, a wcześniej poinformowałam go
w wiadomości o tym, że odstępuję od umowy. Formularz dotyczy samodzielnej wysyłki.
Przesyła dziś przyszła. Nie odebrałam jej od kuriera.
Moje pytania: 1) Czy Inpost zwróci ją do nadawcy
2) Czy muszę ją odebrać i nadać ponownie do sprzedającego?
Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i nie wiem jak to rozwiązać.
@CosinusPoznan nieodebrane przesyłki wracają do nadawcy. Jaki zapis masz w zakładce zwroty? Kto pokrywa koszt zwrotu?
@CosinusPoznan Tak jak odmówisz odbioru to wróci do nadawcy, odstąpienie jest ważne ale koszt powrotu ( odesłanie, nieodebranie na jedno wychodzi ) pokrywasz Ty, więc sprzedawca potrąci Ci ze zwrotu kasy 🙂
Uokik i prawo polskie jasno określają że koszt zwrotu ponosi kupujący chyba że sprzedawca poinformuje go że jest inaczej, kupującemu przysługuje natomiast zwrot kosztów dostawy w kwocie najniższej oferowanej na aukcji
Spójrz w zakładkę "Moje zakupy" zwrot >za ile i jak zwracać a wszystko będzie jasne.