anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem zwrotu

Klaudyja_92
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Mam problem ze zwrotem towaru.

Produkt który zamówiłam został źle zwymiarowany przez sprzedającego przez co nie zmieścił się do paczkomatu. Paczka wróciła do inpostu i została nadana kurierem. 

Aktualnie chcę zwrócić paczkę, jak wiadomo nie mieści się w paczkomacie. Zaniosłam ją zatem do paczkopunktu. Kod zwrotu który został przypisany nie działa w paczkopunkcie. Już dzwoniłam na infolinię, paczkopunkt również dzwonił na infolinię. Po stronie inpostu i paczkopunktu wszystko jest w porządku. Co jeszcze mogę zrobić żeby zwrócić tą paczkę w ramach allegro smart?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Klaudyja_92 Napisz do allegro przez formularz Zwrot z Allegro Smart! 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Klaudyja_92 Jeżeli sprzedajacy tak Ci nadał to powinien udostępnić opcję zwrotu ale jak masz zakup przez Smarta to pisz do Allegro o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e&subjectId=2ce68f3d-a...

oznacz moderatorów