Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam problem ze zwrotem towaru.
Produkt który zamówiłam został źle zwymiarowany przez sprzedającego przez co nie zmieścił się do paczkomatu. Paczka wróciła do inpostu i została nadana kurierem.
Aktualnie chcę zwrócić paczkę, jak wiadomo nie mieści się w paczkomacie. Zaniosłam ją zatem do paczkopunktu. Kod zwrotu który został przypisany nie działa w paczkopunkcie. Już dzwoniłam na infolinię, paczkopunkt również dzwonił na infolinię. Po stronie inpostu i paczkopunktu wszystko jest w porządku. Co jeszcze mogę zrobić żeby zwrócić tą paczkę w ramach allegro smart?
@Klaudyja_92 Napisz do allegro przez formularz Zwrot z Allegro Smart!
@Klaudyja_92 Jeżeli sprzedajacy tak Ci nadał to powinien udostępnić opcję zwrotu ale jak masz zakup przez Smarta to pisz do Allegro o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e&subjectId=2ce68f3d-a...