Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W końcu grudnia 2021 zakupiłam opiekacz 3w1. Teraz po kilkakrotnym użyciu,okazało się, że opiekacz bardzo nierównomiernie grzeje,co przekłada się na efekt końcowy potraw.Jestem zdecydowana go zwrócić .Jak mam to zrobić?
Składasz reklamacje z tytułu rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@samanciaf
Jeżeli uważasz, że otrzymany towar jest wadliwy to o ile jesteś konsumentem (lub przedsiębiorcą dla którego sprzedawca nie wyłączył rękojmi) - możesz złożyć sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi. W reklamacji określ co Twoim zdaniem jest wadą oraz jakie masz żądania (oczekiwania) wobec sprzedawcy.
Możesz to zrobić np. w wiadomości do Sprzedającego przez Centrum Wiadomości Allegro.
Dodam, że składanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przy pierwszej reklamacji nie jest najlepszym pomysłem (sprzedawca będzie miał aż 30 dni na ustosunkowanie się do takiej reklamacji i nawet gdy wada zostanie uznana przez sprzedawcę może on wadę usunąć (np. poprzez wymianę rzeczy na zgodną z opisem) zamiast zwracać pieniądze.
@samanciaf Możesz go zwrócić w ramach reklamacji. Nie myl zwrotu z reklamację. Na zwrot bez podania przyczyny masz tylko 14 dni od odebrania towaru, a na zwrot w ramach reklamacji masz 2 lata na podstawie rękojmi. Wyślij sprzedawcy mailem swoją reklamację, określ wady i domagaj się naprawy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Pamiętaj, aby powołać się na rękojmię, nie na żadne gwarancje. Wadliwy towar odeślij sprzedawcy na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Jeżeli sprzedawca będzie Ci utrudniał reklamację, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż ponownie reklamację o poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady i który udzieli Ci wparcia.