anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zamiast anulowania

MAMY ROZWIĄZANIE!
AAAron94
#7 Wielbiciel

Zakupiłem produkt z nadzieją że dzisiaj zostanie wysłany ale jednak nie został więc chciałem zakup anulować ale nie było takiej opcji więc kliknąłem zwrot + napisałem do sprzedawcy, teraz mam pytanie, zakładam że sprzedający raczej nie wyśle produktu i anuluje zakup(jeśli to możliwe) ale gdyby tak się nie stało i jednak mi go wysłał a kliknąłem zwrot co wtedy ? Bez sensu będzie go zwracać bo to bezsensowny koszt dla mnie i bym wtedy chciał go zostawił, mam nic nie robić po prostu w takim wypadku czy muszę go zwrócić ? 
PS. W ogóle nie wybrałem sposobu zwrotu jeszcze.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:35386082
#17 Koryfeusz

1. lepiej odebrać i odesłać, korzystając z kodu zwrotu
2. to nie jest już Twój towar. Odstąpiłeś od umowy czyli zrzekłeś się towaru. 

oznacz moderatorów
AAAron94
#7 Wielbiciel

Ze swojej strony rozumiem sprzedający nie ma jak anulować zamówienia ? 
1. Też mi się tak wydaje i chyba tak zrobie.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#17 Koryfeusz

A po co miałby je 'anulować'?  
Sprzedawca ma teraz max 14 dni na zwrócenie Ci pieniędzy i koniec tematu. Nie wiem po co miałby dodatkowo anulować to zamówienie, skoro zgłosiłeś odstąpienie od umowy.

oznacz moderatorów
AAAron94
#7 Wielbiciel

Dostałem odpowiedź od supportu allegro i od sprzedającego
1. Support - Jeżeli produkt nie został wysłany komunikat zwrotu na stronie można olać i sprzedający powinien anulować czyt. automatycznie zwrócić koszta i zakończyć zwrot.
2. Sprzedający - anulował zamówienie ponieważ przesyłka jeszcze od nich nie wyszła

Tak aby inni w razie czego wiedzieli co i jak 🙂

oznacz moderatorów