Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Podczas gdy przesyłka szła do mnie, zaznaczyłem zwrot. Paczki nie odebrałem z paczkomatu i wróciła do odbiorcy. Jak załatwić sprawę. Było to dostawa allegro smart. Nadawać teraz chce abym wysłał dopłatę aby ponownie wysłał przesyłkę. Co zrobić?
@Client:29168047 jak odstąpiłeś od umowy zanim paczka wyruszyła w drogę powrotną do sprzedawcy to odstąpienie jest skuteczne, jak odstąpiłeś jak już paczka była u sprzedawcy to paczka dalej należy do Ciebie i trzeba ją odebrać 🙂
No tak tylko ona jest już u sprzedawcy, jest taka sytuacja
@Client:29168047 zdjęć nie widać, napisz kiedy kupiłeś i kiedy odstąpiłeś i podaj numer paczki ?
Rozumiem że to zakup od firmy i odstąpiłeś przez allegro ?
@Client:29168047 zdjęć nie widać bo masz za niską rangę 😞
Okej
@Client:29168047 już moderatorka udostępniła, napisz sprzedawcy w dyskusji żeby się bujał, poprawnie wszystko zrobiłeś, odstąpienie jest skuteczne i ma czas na oddanie Ci kasy do 28 maja 😄
@Client:29168047 nie widzę na Twoim koncie zwróconego zakupu. Jeśli temat dotyczy innego konta, to skontaktuj się z nami będąc zalogowanym do konta, na którym został zrealizowany zakup.
W przypadku zgłoszenia zwrotu, sprzedający powinien zlecić Ci zwrot pieniędzy za zamówienie. Informacje na temat polityki zwrotów na Allegro, znajdziesz w tym artykule. Jeśli pojawia się problem ze zwrotem pieniędzy, możesz zgłosić problem z zakupem przez rozpoczęcie dyskusji ze sprzedającym. Będziesz mógł wtedy poprosić nas o pomoc i nasi doradcy włączą się do dyskusji.
Dokładnie innego konta, ale widziała Pani zdjęcia które wysłałem?
Tylko powtarzam, w chwili kiedy paczka była wysyłana, nadawana zaznaczyłem zwrot, jak widać za późno bo paczka została dostarczona do paczkomatu. Ja specjalnie nie odebrałem paczki gdyż myślałem że to będzie się wiązało znodstapieniem od umowy i zwrotem pieniędzy. Teraz sprzedawca chce dopłatę aby znowu mógł wysłać paczkę. A ja zaznaczyłem zwrot. Jak to rozwiązać?
@Client:29168047 z opcji zwrotu możesz skorzystać zarówno przed, jak i po odebraniu przesyłki. Jeśli pojawia się problem z dogadaniem ze sprzedajacym, skorzystaj z opcji "zgłoś reklamację lub problem" w szczegółach zamówienia. Jeżeli sprzedajacy nie będzie odpowiadał lub nie dojdziecie do porozumienia, będziesz mógł poprosić nas o pomoc w dyskusji. 😊
@Client:29168047 nic nie dopłacać, wszystko zrobiłeś czasowo poprawnie, napisz mu że czekasz na kasę do 28 maja potem rozpocznij dyskusję 😄
Tylko dlaczego jest ststus "zwrot zgłoszony* tak jakbym ją miał fizycznie. I mam zwrócić do 28 maja. Żeby nie było jaj że on będzie musiał mi wysłać drugi raz, ja ją odebrać i dopiero zwrot sam wysłać 🤦:płeć_męska:
@Client:29168047 bo tak porąbany system ma allegro, niczym się nie przejmuj, paczkę zwróciłeś, ma sprzedawca, Ty czekasz na kasę 😄
System allegro nie przewiduje nie odebrania przesyłki.
cyt" porąbany system allegro" pokazuje, że kupujący nie zwrócił paczki, bo jej nie zwrócił
więc kupujący celowo wprowadził sprzedawcę w błąd - co obchodzi sprzedawcę, że kupujący kłamie.
@Sa_nova oczywiście , że może cyt: "z opcji zwrotu możesz skorzystać zarówno przed, jak i po odebraniu przesyłki" ale wtedy okłamie sprzedawcę.
odpowiedz mi dlaczego allegro nie oznacza wtedy w zakładce zwroty, że kupujący skutecznie zwrócił towar?
Wiesz jaki mail otrzymuje wtedy sprzedawca od allegro? - że kupujący zwróci towar, a nie , że nie odbierze przesyłki. Allegro też nadaje wtedy numer zwrotu.
Jak firma ma tysiące wysyłek w miesiącu, dziesiątki nie odebranych przesyłek z różnych powodów, to robi się z tego ostry burdel.
Do tego burdelu dokładają się jeszcze przewoźnicy, którzy anonimizują przesyłki - nie widać bez jej otwierania od kogo jest ta przesyłka.