Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że zakupy na Allegro z opcją zwrotu Cashback ZAWSZE wykonuję w ten sam identyczny sposób żeby nie było wątpliwości, że któryś z warunków nie został spełniony.
Niestety wielokrotnie zdarzyło się już, że moje transakcje zaginęły. A po moich zgłoszeniach nie zostają rozliczone prawidłowo, tylko po najniższej możliwej stawce zwrotu czyli 0,2%. Po kolejnym zgłoszeniu nieprawidłowości reklamacja zostaje odrzucona z dopiskiem "Zwrot zgodny z obowiązującą stawką cashback w dniu zakupu".
Chciałbym się też dowiedzieć, dlaczego przy zakupie kilku przedmiotów od tego samego sprzedawcy cześć przedmiotów zostaje rozliczona ze zwrotu Cashback, a część NIE??? Pomimo tego, że zostały opłacone tą samą transakcją, tą samą płatnością. A po moich zgłoszeniach zagubienia transakcji znowu zostają rozliczone po najniższej stawce, a następnie reklamacje. Taką sytuację miałem już kilkukrotnie.
Z poważaniem
Lex_20
@Lex_20 tę kwestię powinieneś zgłosić do operatora usługo Cashback. Allegro nie ma na to wpływu. 🙂
Dzięki za odpowiedź.
Kontaktowałem się już z operatorem cashback-a czyli z GOODIE, ale tłumaczą się tym, że są tylko pośrednikiem i odsyłają mnie do sklepu internetowego czyli do ALLEGRO.
Pozdrawiam
Lex_20