anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty, gdy sprzedawca wysłał zły przedmiot

MAMY ROZWIĄZANIE!
mloder33
#2 Obserwator#

Dzień dobry, zakupiłem 13 dni temu podkładkę pod mysz - zapłaciłem 15,90 zł + 8,99 zł(dostawa)

odesłałem do zwrotu ponieważ sprzedający wysłał mi w złym rozmiarze, po rozmowach z nim powiedział że nie mają takich podkładek pod mysz na magazynie, i zaproponował mi zwrot gotówki, tylko że do zwrotu mam 15,90zł bez 8,99zł(dostawa) - skoro sprzedający się pomylił dlaczego mam tracić 9 zł za błąd sprzedającego?

Parę dni temu napisałem do nich ponownie ponieważ widziałem że nadal sprzedają tą podkładkę w rozmiarze tym który powinien do mnie przyjść paczkomatem i napisałem że z chęcią przyjmę zamiast zwrotu tą podkładkę którą zamówiłem, w odpowiedzi dostałem:

"Aukcja została poprawiona, ale wznowiła się z błędem.. Spróbujemy jeszcze raz naprawić błąd lub zamknąć aukcję. Pozdrawiam serdecznie"

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@mloder33 Przy zwrocie w ramach reklamacji sprzedawca musi Ci oddać wszystkie koszty, czyli cenę towaru, koszt wysyłki do Ciebie i koszt odesłania, o ile taki poniosłeś. Jeżeli nie otrzymałeś wszystkich kosztów, nie rozmawiaj ze sprzedawcą mailem i przez telefon, bo będzie Cię zbywał, tylko otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro - wtedy sprzedawca szybko koszt wysyłki odda 🙂

oznacz moderatorów