Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanko , czy w ostatnim czasie zauważyli nagminne zwroty towaru , przyczyna to oczywiście nie pasuje mi , ok można się zgodzić z taka przyczyną, tylko chodzi o to, iż sprzedawca wystawia towar podaje dokładny opis pakuje towar wystawia fakturę wysyła towar zakupiony zgodny co do opisu , i okazuje się ze kupujący go zwraca bo ma taki kaprys, przecież to jest praca gdzie poświęca się czas czy kupujący nie zdają sobie z tego sprawy,
@AUDI-SW no i .....?? . Klient kupuje na podstwie opisu oraz zdjęcia , natomiast ostateczną decyzję podejmuje jak już ma towar w ręce . Takie prawo ....
@AUDI-SW takie prawo konsumenta 😄 wkalkuluj w towar 🙂
Masz w sklepie i też oglądają, przerzucają a tu robią to samo tylko...koszty inne.
Dodawaj do czarnej listy, jak im się mocno ograniczą możliwości zakupu to może wyciągną wnioski.
Poszedłbym dalej, zablokował wszystkich kupujących, zobaczymy jaka będzie sprzedaż.
Co ci po sprzedaży która przynosi tylko straty?
@AUDI-SW
nagminne zwroty towaru , przyczyna to oczywiście nie pasuje mi ...
Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
Jednak Allegro (chyba po to by ośmieszyć Kupujących odstępujących od Umowy ?) zamiast jednej (neutralnej) opcji (odstąpienia bez podania przyczyny) dało kupującym możliwość wyboru spośród kilku opcji wskazania (niepotrzebnie) powodów dla którego odsyłają towar. Kupujący tak sprowokowany przez Allegro podając jako powód odesłania "nie pasuje mi" w sytuacji gdy towar jest zgodny z opisem - często nieświadomie i w niezamierzony sposób przedstawia się w fatalnym świetle (np. trudnościami czytania ze zrozumieniem, etc.).
W takiej sytuacji podanie powodu oczywiście w żaden sposób nie zmienia (nie wzmacnia ani nie ogranicza) prawa konsumenta do odstąpienia od Umowy, ale wiele potrafi powiedzieć o Kupującym.