Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie uzyskuję odpowiedzi na czacie, lekceważenie klienta totalne. Uzyskanie odpowiedzi trwa kilka godzin. Chcę wiedzieć czy sprzedawca LAV-MAG zlecił mi zwrot za rzeczy, które sprzedał, a potem napisał, że nie ma ich na magazynie. Odzyskanie pieniędzy to koszmar. Pracownicy czatu do zdyscyplinowania albo system pracy do zmiany!
@marzenaskotak a pisałaś do sprzedawcy ? a w przypadku braku kontaktu była założona dyskusja ? dopiero trzecim krokiem powinno być pisanie do allegro, są zawaleni pytaniami i pewnie nie ogarniają 😄
oczywiścue, że tak.
@marzenaskotak czyli sprzedawca nie oddał pieniędzy. Kiedy zlecił zwrot? Otrzymałeś email od allegro o zwrocie?
Nie wiem, czy zlecił. Jak mam uzyskać taką informację, skoro na czacie nikt mi nie odpowiada?
Ja preferuję kontakt e-mail za godzinę, za dzień, za tydzień ktoś wreszcie odpowie. Teraz pewnie mają urwanie głowy pytaniami o brak darmowych przesyłek z allegro family 😆
@marzenaskotak Jak sprzedajacy zlecił zwrot przez Allegro to Allegro wysyła Ci maila, był mail? Nie było to nie zlecił zwrotu.