Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc, w zakładce "zwrot produktu" opisane jest, że nawet jeśli produktu nie otrzymam to możliwe jest jego zwrócenie i właśnie chciałabym zwrócić produkt, którego nie otrzymałam, ale system wymaga ode mnie określenia sposobu zwrotu. Co w takiej sytuacji?
@LiluuuH jak chcesz zwrócić coś co nie masz ? Pamiętaj że korzystając z odstąpienia masz obowiązek odesłać produkt do 14 dni 😞
Co jest powodem że zwracasz zanim dostałeś ???
Przesyłka miała być u mnie 26 lipca, a nadal nie została wysłana, może za 2-3 dni będzie wysłana.
Czyli jak już kliknęłam zwrot produktu to jestem w czarnej? Bo muszę odesłać coś czego nie mam?
@LiluuuH w takim przypadku nie zwracasz bo nie masz co 😞 Tylko piszesz w dyskusji że rezygnujesz z zakupu z powodu nie nadania w terminie i prosisz o zwrot kasy 🙂
Termin dostawy określa allegro i jest przewidywany, sprawdź jaki zadeklarował termin wysyłki sprzedawca jak go przekroczył to odstąp w dyskusji 🙂
@LiluuuH Tak, zaznacz zwrot i powód zwrotu. Sprzedający otrzyma stosowny komunikat i zwróci Ci środki. Możesz jeszcze wybrać drugi sposób na rozwiązanie, otwórz dyskusje i tam opisz problem( nie otrzymałem towaru) a sprzedający ma 24godz na odpowiedź. Na zwykłym Allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na A Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE