Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Za pośrednictwem platformy Baselinker próbuje zamieścić nowy towar w kategorii o numerze: 253359 i niestety otrzymuje taki komunikat:
" Wystąpił błąd podczas wystawiania oferty:
Na podstawie przesłanych danych rozpoznany został produkt z naszej bazy. Wskazana kategoria `Środki czyszczące` (253359) nie jest zgodna z kategorią produktu: `Części serwisowe` (123642). (CATEGORY_MISMATCH productSet[0].product.category.id)"
Podobnie wygląda sprawa za pomocą formularza Allegro.pl
Czy można prosić o pomoc w tym temacie?
Dziękuje
@krypton_tools Cześć. 🙂 Wygląda na to, że ktoś już wcześniej utworzył produkt z EANem, który wprowadzasz w formularzu i ten właśnie produkt znajduje się w kategorii "części serwisowe".
Czy możesz podać mi kod EAN produktu, który próbujesz dodać?
Witam,
Oczywiście, numer EAN: 5902751896374
I to jest nasz produkt sprzedażowy czyli pianka do szyb kominkowych, dlatego też chciałbym umieścić towar w tej kategorii środki czyszczące.
@krypton_tools Oczywiście, dziękuję za numer. Zajmę się tym i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@krypton_tools Dziękuję za cierpliwość, spróbuj wystawić produkt ponownie. 🙂
Super wszystko działa.
Podobna sytuacja z takim produktem EAN: 590275189636
dotyczy kategorii: 253207
Wystąpił błąd podczas wystawiania oferty:
Na podstawie przesłanych danych rozpoznany został produkt z naszej bazy. Wskazana kategoria `Pozostałe` (253207) nie jest zgodna z kategorią produktu: `Pozostałe` (17098). (CATEGORY_MISMATCH productSet[0].product.category.id)
@krypton_tools Czy dobrze przepisałeś kod EAN? Bo w katalogu GS1 nie ma takiego kodu:
Faktycznie towar w GS1 miał status w fazie projektu. Został zmieniony i aktywowany.
Po zmianie statusu w GS1 w dalszym ciągu nie możemy wystawić oferty.
Czy Allegro pobiera bazę z GS1 według jakiegoś harmonogramu czy dzieje się to w locie?
@krypton_tools Jeśli w GS1 produkt nie jest utworzony, to do nas taka informacja o produkcie nie trafia. Musi być produkt utworzony w GS1, wtedy i my zaciągamy takie dane z API GS1. Dane zdaje się są aktualizowane na bieżąco.
Mimo wszystko w Katalogu GS1 wciąż nie wyszukuje mi tego EANu
W jaki sposób wystawiasz oferty, przez formularz Allegro czy korzystasz z jakiegoś narzędzia zewnętrznego? Obecnie nie mamy żadnego produktu z EANem 590275189636, dlatego dopytuję, żeby ustalić w czym tkwi problem. Czy wciąż pokazuje Ci się ten sam komunikat?
Wygląda na to, że trzeba jeszcze poczekać na aktywacje zmiany statusu dla EANU w GS1.
Wrócimy do tematu w przyszłym tygodniu
@krypton_tools Ok, to wróć proszę w tym wątku 🙂