Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w ofercie w parametrach zawarta była informacja, że pewien produkt posiada tak jakby w zestawie pewien dodatek. Oczywiście prawda jest taka, że on tego nie posiada, tak podpieło pod katalog produktu, że niby to w zestawie powinno być. Klient teraz oczekuje, że to zostanie mu dosłane, niestety ten dodatek to tak naprawdę koszt samego urządzenia. Co w takiej sytuacji, kiedy zaistniał taki błąd w ofercie? Może ktoś ma podobne doświadczenia.
@SHARKNES sytuacja jest bardzo trudna , wyślesz popłyniesz , nie wyślesz wiadomo po najmniejszej linni negatyw , jakość , a na upartego ...a nie chcę cię straszyć , podaj może numer oferty , zerknę , ale .... hmmm... trzeba mocno weryfikować parametry w katalogu zanim się zatwierdzi ofertę .
Już w ofercie zostało to zmienione. To koszt 100-200zł. Ale błąd taki był to fakt.
@SHARKNES Oferta nadal jest nie do końca OK bo są w niej zdjęcia piły z akumulatorem - wiem, że to pewnie z katalogu (trzeba zgłosić błąd) ale w samym opisie też jest zdjęcie piły z aku.
Jest wszystko zmienione.
@SHARKNES No ja tam widzę nadal piłę z aku. Nie czepiam się tylko mówię co widzę 🙂
EDIT: Ok już nie widzę aku 😁
Masz dwa wyjścia, dosyłasz i sprawa się kończy albo nie dosyłasz i zapewne, możliwe są scenariusze dyskusja komentarz itd. musisz sprawę wyjaśnić z kupującym. Pewnie chodzi o akumulator?
Tak myślałem właśnie, żeby dosłać i sprawę zakończyć.
Trzeba uważać na ten katalog, wprowadza w błąd.