Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Zakupiłem" dwa przedmioty (u jednego sprzedawcy), płacąc BLIKIEM, transakcja wg. allegro nie została dokonana (płatność wykonałem trzy razy - za każdym razem z komunikatem o błędzie). Z konta pobrało jednak kwotę zakupu - na stronie allegro jednak jest napisane, że zakup pozostał nieopłacony. Zakup zrobiłem w niedzielę 29 stycznia, minęły właśnie pięć dni robocze, pieniądze nie wróciły na konto, ani nie przyszedł zakupiony towar. Co mogę teraz zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
Rozumiem że te płatności odbyły się przez Allegro?https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Na razie pytałem się tylko (przeczytałem tutaj o kłopotach innych użytkowników i myślałem, że w ciągu trzech dni automatycznie wrócą pieniążki), nie wiedziałem, że jest taka możliwość.