Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
próbuję zmienić kategorię, w której mam wystawiony przedmiot poprzez edycję produktu w katalogu.
Wysłałem zgłoszenie o zmianę kategorii (i paru innych rzeczy przy okazji).
Wszystko zostało zweryfikowane i zmienione.
Teraz jak wchodzę w historię swoich zgłoszeń zmian widzę tą zmianę i produkt wygląda ok - ma właściwą kategorię. Ale za to jak kliknę podgląd moich aukcji powiązanych z tym produktem pokazuje że nic nie mam powiązanego.
Gdy wchodzę w edycję aukcji i próbuję zmienić produkt to wyszukuje mi tylko jeden produkt - ale jak go podmienię to nadal jestem w tej "starej", złej kategorii.
Co teraz? 🙂
Chodzi o produkt 13897855752
Właściwa dla niego kategoria to kategoria : 112723
@cdw_net_pl Zmieniłeś kategorię w produkcie, ale nie w ofercie. Zastopujemy dla Ciebie tę ofertę i będziesz mógł zmienić kategorię. Dam znać. 🙂
Super, dzięki 🙂
A jak sobie z tym w przyszłości radzić? Robię porządki w produktyzacji i trochę takich "kwiatków" jeszcze mogę mieć.
Nie zawsze to będzie zmiana kategorii, czasami uzupełnienie brakujących parametrów czy ich zmiana - a z tego co czuję robiąc to tak jak zrobiłem te stare parametry chyba zostaną przy mojej aukcji?
@cdw_net_pl Gotowe, oferta zastopowana, możesz zmienić kategorię. 🙂
W przypadku zmiany kategorii, jeśli będziesz miał więcej ofert, to możesz wysłać mi plik z numerami ofert.
Jeśli chodzi o aktualizację parametrów na podstawie produktów, to mamy zakładkę https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zmiany-w-katalogu/aktualizacje-ofert
Tutaj przeczytasz więcej o tej zakładce: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/jak-zaktualizowac-dane-w-swoich-ofertach-na-podstawie-powiazany...
Super, dziękuję bardzo
jeszcze jedno 🙂 w mailu mam informację teraz że mogę to zrobić tylko raz, że jak wznowię nie bedzie już możliwości żadnych zmian - a nie widzę nigdzie przycisku edycji w tym momencie. Mogę tylko ją wznowić - jak to kliknę tam będzie możliwość tej edycji czy jak?
@cdw_net_pl Zmiany kategorii oferty należy dokonać przed wznowieniem. Przejdź do formularza wystawiania z poziomu zakładki Mój asortyment 🙂 Tam edytuj ofertę
Ok, udało mi się dokonać edycji, pół sukcesu za mną.
Straciłem niestety całą historię zakupów klientów i wyświetleń - czyli spadnę w wynikach trafności. Da się coś z tym jeszcze zrobić?
@cdw_net_pl Wygląda na to, że wystawiłeś zupełnie nową ofertę, a nie wznowiłeś https://allegro.pl/oferta/egger-perfectsense-cleaner-1l-do-frontow-matowych-13897855752 🙂
Dzięki, teraz już jest ok, uff 😉