Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam następujący problem. Kupiłem 2 książki za 55zł na allegro lokalnie, dostawa smart 0zl. Wplaciłem od razu przez payu ww. kwotę. Pieniądze zeszły z mojego konta na konto payu a w statusie zamowienia jest / było podane, że płatność nieudana i zakup anulował się po 20min. Kupilem drugi raz, znowu pobrało mi 55 zl i ponownie taka sama sytuacja. W czym tkwi problem? Pozdrawiam Sławek
Pewnie w jakim błędzie systemowym, wyczyść przeglądarkę, anuluj płatność albo jak się da ponów, tamte środki wrócą same. Oczywiście oferta jest na AL a nie na jakimś linku!
Kasa wróci do 3dni roboczych tam skąd wyszła
@El-Matador Widzę, że płatności są anulowane, oznacza to, że nie zostaną już prawidłowo zaksięgowane i wrócą na Twój rachunek bankowy. Trudno mi określić co dokładnie mogło być przyczyną, często taki problem pojawia się w przypadku błędu w połączeniu między bankiem, a operatorem płatności lub brakiem powrotu na naszą stronę po zatwierdzeniu płatności.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam. Widzę, że jest Pani moderatorką allegro. Mam podobny problem, co osoba, która utworzyła ten wątek. Produkt niby nie opłacony więc wrócił do sprzedaży, a potwierdzenie przelewu mam. W ogóle zastanawia mnie dlaczego mnie nie przekierowało na przelewy24 czy na zwykły przelew i to z jakimiś błędami. Czy mogłaby Pani również sprawdzić u mnie jak sytuacja? Rozmawiałam ze sprzedającym to w ogóle nie ma powiadomienia, żeby ktoś zakupił. Bardzo proszę o pomoc.
@Client:110175265 z jakiej dokładnie formy płatności skorzystałaś w tej transakcji?
Na przelewie mam payu sa. Kliknęłam normalnie na swój bank, tyle tylko, że zamiast na przelewy24 co normalnie łączy przełączyło na zwykły przelew. Opłaciłam a chwilę później email od allegro, że zakup nie opłacony😒
@Client:110175265 zgadza się w naszym systemie płatność widnieje jako anulowana, dlatego zgłoś się proszę do nas wraz z potwierdzeniem płatności przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Nasi pracownicy wskażą Ci dalsze kroki.