Allegro lokalnie - zapłacono za towar a nie odnotowano wpłaty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Mam następujący problem. Kupiłem 2 książki za 55zł na allegro lokalnie, dostawa smart 0zl. Wplaciłem od razu przez payu ww. kwotę. Pieniądze zeszły z mojego konta na konto payu a w statusie zamowienia jest / było podane, że płatność nieudana i zakup anulował się po 20min. Kupilem drugi raz, znowu pobrało mi 55 zl i ponownie taka sama sytuacja. W czym tkwi problem? Pozdrawiam Sławek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewnie w jakim błędzie systemowym, wyczyść przeglądarkę, anuluj płatność albo jak się da ponów, tamte środki wrócą same. Oczywiście oferta jest na AL a nie na jakimś linku!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kasa wróci do 3dni roboczych tam skąd wyszła

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@El-Matador Widzę, że płatności są anulowane, oznacza to, że nie zostaną już prawidłowo zaksięgowane i wrócą na Twój rachunek bankowy. Trudno mi określić co dokładnie mogło być przyczyną, często taki problem pojawia się w przypadku błędu w połączeniu między bankiem, a operatorem płatności lub brakiem powrotu na naszą stronę po zatwierdzeniu płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Widzę, że jest Pani moderatorką allegro. Mam podobny problem, co osoba, która utworzyła ten wątek. Produkt niby nie opłacony więc wrócił do sprzedaży, a potwierdzenie przelewu mam. W ogóle zastanawia mnie dlaczego mnie nie przekierowało na przelewy24 czy na zwykły przelew i to z jakimiś błędami. Czy mogłaby Pani również sprawdzić u mnie jak sytuacja? Rozmawiałam ze sprzedającym to w ogóle nie ma powiadomienia, żeby ktoś zakupił. Bardzo proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110175265 z jakiej dokładnie formy płatności skorzystałaś w tej transakcji?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na przelewie mam payu sa. Kliknęłam normalnie na swój bank, tyle tylko, że zamiast na przelewy24 co normalnie łączy przełączyło na zwykły przelew. Opłaciłam a chwilę później email od allegro, że zakup nie opłacony😒

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:110175265 zgadza się w naszym systemie płatność widnieje jako anulowana, dlatego zgłoś się proszę do nas wraz z potwierdzeniem płatności przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Nasi pracownicy wskażą Ci dalsze kroki.
Moderatorka