Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam taki problem
Kupiłam na licytacji na Allegro lokalnie emblemat od fiata. Pieniądze wpłaciłam przez PayU. Po 1 telefonie gość stwierdził, że to nie jego ogłoszenie tylko jego dane i nie do niego z tym. Za 2 razem zaczął kręcić, że nie może rozmawiać bo coś tam. Za 3 i kolejnym nie odbiera już ode mnie telefonu. Mój mąż zadzwonił ze swojego nr i gość powiedział, że on pracuje w Niemczech, w Polsce będzie za ok pół roku i to nie jego ogłoszenia i on na ich temat nic nie wiem, bo ktoś korzysta z jego konta. Oczywiście on nie wie kto i nie ma z tym kimś żadnego kontaktu. W każdym jego ogłoszeniu jest wpis, że po więcej info trzeba dzwonić i tu podany jest nr do tego gościa z Niemiec. Napisałam mu sms, że jak do poniedziałku nie otrzymam paczki to sprawa trafi na policję. Wybitnie to naciągacze. Co dalej robić ? Na wiadomość na czacie nie odpowiada.
@klaudia0303 Normalnie rozpoczynasz procedurę odzyskania wpłaty poprzez tzw. "Dyskusję" Masz to tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38
Jeżeli sprzedawca nie wyjaśni sytuacji w ciągu 24 godz, żądaj pomocy pracownika Allegro.
Nie zamykaj dyskusji dopóki sprawa nie będzie rozwiązana
A jeśli to nie pomoże to co wtedy ??
Pomoże, pomoże...
A jeśli faktycznie nie pomoże to Program Ochrony Kupujących
A co napisać w takiej dyskusji ?
Napisać prawdę, to co tutaj.
Niestety więcej nie pomogę, ja szczegółów nie znam, a też nigdy z tej opcji nie musiałem korzystać.
Ok
Dzięki za podpowiedź 🙂