Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ogólnie to sprzedaje konta do gier i jeden z moich klientow kupił najdrozsze jakie posiadałem za 100zł. Po sprzedaniu za kilka godzin napisał że loginy nie działają, pewnie zmienił hasło. Ja jako że już było późno zgodziłem się wymienić mu je i on to zaakceptował, następnego dnia otwiera spór że konto zostało zbanowane, do konta nikt nie miał dostepu od 2 miesiecy a on pogral 5 gierek i system wykrył że używał niedozwolonych programów. Otworzył spór i mimo że pisałem że jak ma on mi zwrócić produkt to on cały czas napierał na to że konto nie jest zgodne z opisem. pisał rzeczy w stylu "a kasę i tak oddasz xdd" "durny jesteś oddasz kasę i tyle dzieciaku elo". allegro zaakceptowało jego prosbe i zwroci mu pieniadze lecz na czyj koszt to pojdzie? czy to pojdzie z mojego konta czy jak to wszystko wygląda?
ogólnie to wszystko zależy jak poprowadziłeś reklamację, jak sie w niej udzielałeś.
a najogólniej - w powiadomieniu o przyznaniu protecta powinieneś mieć napisane jak to rozstrzygnięto. My nie mamy do niego dostępu.
udzielałem się bardzo dużo długimi wypowiedziami i wszystko wyjasnialem. podalem wszystkie punkty z opisu i sie do nich odnioslem ale nic
jeśli to wszystko terminowo, to pójdzie z puli Allegro, czyli .... od nas wszystkich