Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, zakupiłem przedmiot, który w opisie nie zawierał słowa które filtrowałem w wyszukiwarce i okazało się, że część nie pasuje do mojego urządzenia. Napisałem do sprzedawcy prośbę o anulowanie zakupu ponieważ w panelu allegrolokalnie nie widzę przycisku "anuluj zakup". Wydaje mi się, że zanim sprzedawca zatwierdzi sprzdaż poprzez wygenerowanie etykiety powinienem mieć możliwość cofnięcia zamówienia a przedmiot powinien wrócić na listę sprzedaży.
Tak to na AL nie działa tam są prywatni sprzedajacy i nie ma opcji anulowania, tylko po kontakcie ze sprzedającym i dogadaniu się za jego zgodą może to nastąpić.
Witam. Jak sprzedający może anulować zamówienie, na Allegro lokalnie oczywiście? Proszę o podpowiedź.
Sprzedający na początku z niewiedzy wprowadził mnie w błąd, aby kontaktować się z pomocą. Rzeczywiście znalazł przycisk i cofnął sprzedaż, możliwe że pomyliło mu się z allegro.