Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,
Kupiłem wczoraj przedmiot, który został sprzedany poza allegro przed wycofaniem go z aukcji. Zostałem o tym powiadomiony dopiero dziś rano a transakcja pieniężna została już zakończona. Nie ma opcji anulowania zakupu, zbliża się 6 grudnia na który miał być ten prezent, więc nie za bardzo ma czas aby czekać 24h na możliwość pomocy ze strony Allegro w otwartej dyskusji i 14 dni na możliwość ubiegania się o zwrot pieniędzy.
Czy jest jakieś szybkie wyjście z tej sytuacji i czy transakcja może być w jakiś sposób anulowana przez moderatorów?
Dyskusja została już otwarta i obydwoje ja ze sprzedającym odpowiedzieliśmy w niej. Sprzedający chce zwrócić pieniądze, ale czeka na odpowiedź Allegro w sprawie anulowania zakupu. Problem w tym, że o Pomoc Allegro można ubiegać się dopiero po 24h od jej otwarcia. Czy można dać im znać wcześniej aby zabrali głos?
@Hamstermeister Sprzedawca na nic nie musi czekać, może oddać pieniądze od razu. Tak, na pomoc Allegro musisz czekać 24 godziny.
Na AL zakup od osoby prywatnej nie ma czegoś takiego jak anulowanie. Musisz się dogadać ze sprzedającym w sprawie zwrotu.
@Hamstermeister Jeżeli godzisz się na zwrot pieniędzy, podaj sprzedawcy nr konta bankowego i domagaj się niezwłocznego zwrotu środków. Na Lokalnie sprzedawca inaczej nie odda, musisz podać nr konta. Jeśli będzie problem, pozostaje Ci tylko Dyskusja i Program Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Hamstermeister przykro mi, ale nie mamy możliwości anulowania Twojego zamówienia na Allegro Lokalnie. To co zaproponowałeś w dyskusji to jedyny sposób na zwrot środków. Podaj proszę kupującemu numer Twojego konta w banku.
Na podstawie potwierdzenia zwrotu wpłaty sprzedający będzie mógł złożyć wnioske o zwrot opłaty za obsługę transakcji (zwrot prowizji).
Mógłbym prosić o zabranie głosu kogoś z Allegro w dyskusji? Sprzedający upiera się przy tym, aby czekać na ich odpowiedź a 24h w tę czy w drugą stronę to przed świętami spora ilość czasu i zależy mi na jak najszybszym załatwieniu sprawy, jako, że w grę nie wchodzą małe pieniądze.
Pozdrawiam.
@Hamstermeister oczywiście, poprosiłam o wypowiedź naszego pracownika w dyskusji.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni i otrzymasz zwrot wpłaty.
Sprzedający jeszcze nie odpowiedział na wiadomość przy ogłoszeniu, czy też w otwartej dyskusji pomimo tego, że logował się dwukrotnie od wczoraj. Tak z ciekawości, jakie są zabezpieczenia na Allegro Lokalne poza "dobrą wolą" sprzedającego w ramach zwrotu pieniędzy? Jeśli powiedzmy taka osoba będzie unikała zwrotu należności to jedyną opcją jaka zostaje jest czekanie 14 dni na złożenie wniosku w sprawie odszkodowania? W okresie jak np ten teraz przedświątecznym trochę to "dziurawy" system przez który jedynie kupujący jest poszkodowany..
@Hamstermeister, jeśli Sprzedający nie wywiąże się ze swoich obowiązków, możesz wypełnić wniosek o Program Ochrony Kupujących, przy czym zrobisz to od 14 do 180 dni po zakupie.
Co jest totalnie bez sensu w wypadku jak np ten, gdzie jest jasno udowodnione, że przedmiot nie został sprzedany / wysłany, o czym pisał sam sprzedający w dyskusji a pieniądze są u niego na koncie, na które życzliwie muszę teraz czekać aż zdecyduje się je przesłać.